Trofeele AdPrint 2008 – ravnite de 170 de echipe creative din Europa
Agentiile de publicitate McCann Erickson, Publicis si Saatchi&Saatchi figureaza in fruntea listei agentiilor romanesti cu cele mai multe lucrari depuse in competitia pentru trofeele AdPrint 2008, informeaza IAA.ro (International Advertising Association). La Festivalul AdPrint de anul acesta s-au inscris 170 de echipe de creatie din Europa, dintre care 55 numai din România. Competitia se afla la cea de-a noua editie si va fi gazduita in orasul Brasov, in perioada 7- 10 februarie.
Potrivit IAA, inscrierile pentru festivalul AdPrint s-au incheiat vineri, 25 ianuarie, iar juriul va avea de evaluat peste 400 de lucrari inscrise in cele 32 de categorii ale concursului.
In top trei agentii romanesti, ca numar de lucrari inscrise, se afla McCann Erickson cu 17 executii, Publicis cu 14 si Saatchi&Saatchi cu 11 lucrari.
Din cele 170 de echipe inscrise in competitie, 115 echipe de creatie apartin unui numar de 46 de agentii din strainatate, iar restul de 55 echipe reprezinta 23 de agentii de publicitate romanesti, relateaza IAA.ro.
Comparativ cu editia de anul trecut, la AdPrint 2008 s-au inscris cu 69 mai multe echipe de creatie, iar numarul lucrarilor depuse a crescut cu 100. Organizatorii au anuntat, totodata, si dublarea numarului agentiilor romanesti inscrise in lupta pentru trofeele Adprint.
Printre agentiile romanesti care au inscris lucrari in competitie mai figureaza: MAESIL MEDIA, Bigger Group, AD(D)VERITAS, Med’Art Advertising, Graffiti BBDO, Livingheads, Grey, GAV Sholz&Friends, Y&R/Team Advertising, Propaganda, Master Cons, Gavrila&Asociatii, Cohn&Jansen/Ashley Holmes, Papaya, Mercury360, Streamline Communications, Violet, Odissey si Ogilvy.
Dupa Romania, tara cu cele mai multe agentii participante este Italia, care si-a anuntat in concurs 19 agentii de publicitate.
Potrivit organizatorilor, noutatea celei de a noua editii AdPrint o constituie sectiunile speciale Luerzer’s Archive. Castigatorii acestor sectiuni vor fi selectati din randul printurilor castigatoare sau nominalizate in cadrul fiecarei categorii, informeaza IAA.
Lucrãrile vor fi expuse în cadrul expoziþiei AdPrint, la Hotelul Aro din Brasov, iar inscrierile pentru evenimentele festivalului se fac online pana pe 4 februarie.