MediaCafe va reprezenta GsmArena.com si Mobile.de in Romania
Agentia MediaCafe a anuntat pe blogul propriu ca si-a extins portofoliul de site-uri straine pe care le va reprezenta in regim exclusiv in Romania, prin includerea Gsmarena.com si Mobile.de, doua site-uri cautate de un numar mare de utilizatori romani. Agentia precizeaza ca nu va mai oferi reprezentare pentru niciun site romanesc.
Potrivit datelor oferite de companie, Gsmarena.com inregistreaza peste 40 de milioane de afisari lunar si 1,5 milioane de utilizatori unici din Romania, in timp ce gsmarena.com este prezentata drept „cea mai accesata resursa de informatii GSM”.
Pe langa cele doua site-uri, MediaCafe vinde in Romania si pentru Yahoo, prin cele 46 de canale ale acestuia, inclusiv Flickr, Messenger si Mail. Clickio face, pe blogul sau, o prezentare detaliata a utilizarii serviciilor Yahoo in Romania. Potrivit blogului MediaCafe, agentia a redus la circa 3000 de euro bugetul minim pentru o campanie in reteaua Yahoo.
Principalele trei site-uri romanesti pe care MediaCafe le-a reprezentat pana acum in Romania sunt, potrivit Hartii Publicitatii Online, radio21.ro, daciaclub.ro si drive-test.ro.