Sari direct la conținut

Cea mai buna strategie de marketing pentru incepatori

Sunt multe companii pe care le cunosti si fac zeci si sute de mii de euro datorita strategiilor de marketing pe care le aplica. Ce faci insa cand tu esti un tanar antreprenor, la inceput de drum, te zbati ca pestele pe uscat, ai un buget limitat pentru marketing, nu-ti permiti sa arunci banii in campanii costisitoare de publicitate si totusi vrei sa devii repede foarte cunoscut in nisa pe care activezi ?

Mai mult decat atat. Acum esti un necunoscut in business si vrei sa fii recunoscut ca un expert in domeniul tau. Pentru ca expertii iau caimacul Banii se duc la experti nu la necunoscuti. Daca esti considerat expert intr-o nisa, e usor sa o domini si sa atragi cei mai multi clienti.

A

i nevoie de o strategie ca sa ajungi sa fii considerat expert. Si ti-o voi impartasi chiar acum. Nu e ideea mea desi mi-ar fi placut sa fie. Dar este la fel de eficienta acum ca atunci cand a fost aplicata prima oara.

Cea mai rapida si eficienta strategie de marketing pe care poti s-o ai atunci cand nu ai nimic este urmatoarea :

Asociaza-te cu Expertii recunoscuti

Sa presupunem ca ai oarecare notiuni despre cum se dreseaza cainii si ai vrea sa treci la un nivel mai avansat, sa faci un business din asta. Sa faci o scoala de dresaj. Din pacate, chiar daca te pricepi foarte bine la dresaj, nimeni nu te cunoaste, nimeni n-a auzit de tine. Clienti = 0, Profit =0.

Primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa ii gasesti pe expertii in dresaj, deja cunoscuti si sa te asociezi cu ei. Cum faci asta? Urmand cativa pasi.

Cum faci ca expertii sa te bage in seama?

1. Primul pas este ca ei sa afle de tine. Sa afle cine esti, ce faci, cu ce te ocupi. In momentul cand vei deveni o figura familiara , expertii iti vor acorda credit mult mai usor. Ideal ar fi sa ii intalnesti fata in fata.

Daca sunt experti in domeniul tau in oras cu tine, afla adresa, nr de telefon, e-mail si invita-i in oras. Nu e momentul sa le propui un parteneriat sau o asociere ci doar sa le dai posibilitatea sa te cunoasca.

Desigur, majoritatea expertilor nu vor dori sa iasa la o cafea cu un strain aparut brusc. In cazul asta apelezi la varianta a doua.

2. Mergi la conferinte, seminarii la care participa expertii cu care vrei sa te asociezi. Sunt zeci de conferinte anual in orice domeniu. Inscrie-te la cele mai importante si relationeaza cu oamenii. Invita-i atunci la o cafea pe cei cu care vrei sa te asociezi. Incepe o relatie cu ei chiar acolo si pastreaza legatura constant cu ei. Trebuie sa fii atent la felul in care expertii vor sa fie contactati. Unii prefera telefonul, in timp ce altii nu comunica decat pe mail si daca ii deranjezi cu un telefon ti-ai retezat sansele.

In acest moment trebuie sa te concentrezi pe un singur lucru : CUM POTI TU SA IL AJUTI PE EXPERT?

Citeste integral si dezbate pe blogul lui Adrian Soare (basicmarketing.ro)

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro