Cat dau universitatile clujene pe publicitate
In pragul sesiunii de admitere la facultate, universitatile clujene de stat au investit mii de euro in campaniile de promovare. Pe primul loc se situeaza Universitatea „Babes-Bolyai” (UBB), care a cheltuit in acest scop nu mai putin de 25.000 de euro.
Un caz aparte este si Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara (USAMV), care foloseste materialele pe care le-a avut si in campania de anul trecut.
Daca Senatul UBB a aprobat un buget de 25.000 de euro pentru a-si atrage cat mai multi cursanti, conducerea USAMV a repartizat un buget special pentru a crea noi spoturi si machete, dupa cum sustin responsabilii de relatii cu presa ai institutiei. Pentru publicarea materialelor publicitare vechi, utilizate in campania de anul trecut, conducerea USAMV a cheltuit, totusi, in jur de 14.000 de euro.
Ceva mai putin a investit Universitatea de Medicina si Farmacie „Iuliu Hatieganu”, al carei senat a aprobat, in luna mai, un buget de 8.000 de euro, banii provenind exclusiv din fonduri proprii.
La randul lor, reprezentantii Universitatii de Arte si Design din Cluj au cheltuit, in acelasi scop, in jur de 18.000 de euro, modalitatile de promovare fiind machetele din presa scrisa si spoturile audio.
Reprezentantii Universitatii Tehnice din Cluj-Napoca si cei ai Academiei de Muzica „Gheorghe Dima” nu au raspuns pana in prezent la solicitarea Clujeanul.ro de a prezenta sumele investite in campania de promovare pentru sesiunea de admitere la facultate de anul acesta.