Centura expres a Capitalei va fi gata peste doi ani
„Deocamdata se vor ataca sectoarele de drum din actuala Centura Nord, urmand ca ulterior sa fie construite si bucatile ce completeaza varianta ocolitoare”, ne-a declarat directorul de proiect al Centurii Capitalei din cadrul Companiei de Autostrazi (CNADNR), Marin Ionescu.
Incepand cu zilele urmatoare se va lucra pe o portiune de 10 kilometri, cea de la Pasajul Otopeni si pana la pasajul spre DN 2, Bucuresti-Urziceni-Suceava. „In perioada urmatoare vor demara si lucrarile la portiunea dintre DN 7, la Chitila, si DN 1A, la Mogosoaia”, a mai spus reprezentantul CNADNR.
Intreg proiectul de modernizare a centurii ar putea costa aproape 100 de milioane de euro. Traficul nu va fi afectat insa radical, constructorii incercand sa lucreze fara a restrictiona accesul pe ambele benzi deja existente, potrivit ministrului transporturilor.
Inelul nou, in 2013
Chiar daca si actuala centura, cu o lungime de aproximativ 70 de kilometri, leaga cele doua autostrazi Bucuresti-Constanta si Bucuresti-Pitesti, soferii prefera de multe ori sa traverseze orasul pentru a evita aglomeratia si cozile de cativa kilometri de camioane care se formeaza pe varianta ocolitoare.