Sari direct la conținut

Bucurestiul si aniversarea Iris – pe lista campaniilor tv sociale

Consiliul National al Audiovizualului a aprobat difuzarea in regim de campanie sociala a unor spoturi pentru radio si televiziune care sa dezvolte spiritul civic al bucurestenilor.

Spoturile vizeaza campania „De ce iubim Bucurestiul”, prin care agentia care o realizeaza, GMP Advertising, si-a propus sa sensibilizeze „ceea ce noi, bucurestenii, avem din ce in ce mai putin, si anume spiritul civic”.

Echipele de cercetare ale agentiei au ajuns la concluzia ca bucurestenii, si tinerii in special, nu au o parere tocmai magulitoare despre Capitala (in treacat fie spus, nici restul romanilor nu se dau in vant dupa Bucuresti). Au constatat ca, desi sunt multumiti de carierele lor, cei care traiesc pe malul Dambovitei isi denigreaza senin orasul.

Asa ca au decis sa realizeze campania sociala cu pricina, „o campanie emotionala, care are rolul de a dezvolta apartenenta la acest oras”. Demersul, propus de Apa Nova, va dura doua luni.

Mai mult ca sigur ca in 60 de zile nu se va imbunatati impresia adesea deplorabila pe care le-o face Bucurestiul chiar si propriilor locuitori, dar macar o idee mai „curat” in ochii lumii sa ajunga, din octombrie incolo.

CNA a mai aprobat promovarea in regim de campanie sociala a unui eveniment, de data asta a unuia din sfera artistica. In 2007, trupa Iris implineste 30 de ani de activitate, iar spectacolul care va marca momentul va fi promovat de postul public de televiziune. Solicitarea de difuzare in regim de campanie sociala a show-ului aniversar a venit din partea firmei Fun Time Production SRL.

Presedintele interimar al Consiliului, Rasvan Popescu, a dat un verdict favorabil: „In masura in care gasesc colaboratori care sa sponsorizeze eve?nimentul, CNA este de acord ca promovarea sa nu se faca in regim de publicitate”.

integral in Gandul

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro