Publicitatea pentru pensiile private obligatorii, interzisa p?na la 17 septembrie
Firmele care vor activa pe segmentul pensiilor obligatorii administrate privat (pilonul II) nu au voie sa desfasoare activitati de publicitate si de marketing inainte de 17 septembrie, cand incepe perioada de aderare a contribuabililor, informeaza Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP).
Comisia a reamintit, ieri, ca data de la care incepe perioada de patru luni in care se desfasoara procedura de aderare initiala la pilonul II de pensii este 17 septembrie, iar activitatile de publicitate si de marketing se vor putea desfasura doar dupa acest termen.
„In aceste conditii, in perioada imediat urmatoare, pana la inceperea perioadei de aderare, CSSPP va supraveghea si va controla, in mod special, desfasurarea unor asemenea activitati de catre entitatile de pe piata pensiilor administrate privat, autorizate de catre Comisie“, se arata intr-un comunicat al autoritatii de reglementare.
de M. Dan