Sari direct la conținut

UPC a pierdut 64.000 de abonati pe cablu, anul acesta

Business Standard

Numarul abonatilor la Internet si telefonie a crescut in trimestrul doi, probleme inregistrandu-se doar pe sectorul de video (care include cablu analog, cablu digital si DTH), unde compania a raportat pierderi de 43.800 de clienti, fata de trimestrul precedent si de 64.100 de clienti fata de sfarsitul anului trecut.

UPC Romania a inregistrat in trimestrul doi, incheiat la 30 iunie 2007, 137.800 de clienti de Internet, 71.900 de clienti la serviciul de telefonie fixa si 1.355.100 de clienti la serviciul de cablu.

„In cel de-al doilea trimestru, am pierdut 54.000 de abonati la cablu. Acest lucru s-a intamplat mai ales din cauza competitiei de pe piata video din Romania si Ungaria. Romania a reprezentat aproximativ 60% din pierderile de pe piata de cablu din Europa Centrala si de Est.

Prin urmare, luam masuri pe piata din Romania, ceea ce include accelerarea planurilor de dezvoltare si oferirea de discount-uri de loialitate pentru abonati”, se precizeaza intr-un comunicat emis de UPC Holding, parte a Liberty Global. La sfarsitul anului 2006, UPC Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 138,4 milioane de euro, in crestere cu 26% fata de anul 2005.

Europa a fost afectata de trendurile specifice sezonului si de competitia de pe piata de cablu din Romania, mai ales pentru clientii cu venituri mici. Dar, pe masura ce lansam produse si servicii noi, ne asteptam la cresteri semnificative in ultima jumatate a anului, mai ales in trimestrul patru”, potrivit comunicatului Liberty Global.

La nivel global, UPC Holding a raportat venituri consolidate de 1,648 miliarde euro, in crestere cu 11,2% fata de nivelul anului trecut.

integral in Bussines Standard

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro