Golden Brau – campanie de promovare cu componenta online www.nuimproviza.ro
Marca si ambalajele participante la promotie sunt „Golden Brau” – bere blonda, in ambalaj de sticla returnabila 0,5 si ambalaj PET la 2 L.
Produsul promotional are eticheta speciala continand informatii despre campania promotionala si capace promotionale pentru ambalajele sticla 0,5 L/ PET 2L ce au inscriptionate in interior urmatoarele mesaje castigatoare si simboluri:
„picnic” si simbolul unui rucsac, „jocuri” si simbolul unui rucsac, „umbrela” si simbolul unei umbrele de plaja, „minge” si simbolul unei mingi de fotbal,
„doza 0,5 L” si simbolul unei doze de bere, „VW Caddy” si simbolul unui autoturism VolVolkswagen Caddy Life Trumper si un cod alfa numeric format din 5 caractere, „Mai cauta” / „Nu te descuraja” – mesaj necastigator.
Premiile puse la dispozitie in perioada promotiei sunt in numar total de 104.710 bucati, 100 premii constand in cate un rucsac picnic, 100 premii constand in cate un rucsac joc, alte 500 premii – in cate un gratar,
1000 premii – constand in cate o umbrela, 3000 premii – mingii de fotbal, 100.000 de premii – constand in cate o doza de bere Golden Brau de 0,5 L si 10 premii constand in cate un
autoturism Volkswagen Life Trumper. Aceeasi persoana poate fi posesoarea mai multor premii.