Actavis: 400000 de euro pentru proiecte de rebranding
Procesul de rebranding consta in mai multe etape, de la schimbarea numelui companiei din Sindan in Actavis, pana la crearea notorietatii noului brand catre toate publicurile sale.
Campania de rebranding Actavis in Romania a inceput in luna martie a acestui an cu o componenta interna, urmata de cea externa, demarata odata cu lansarea oficiala a companiei, la sfarsitul lunii aprilie care a cuprins o campanie media, precum si introducerea si promovarea noii identitati vizuale.
„Este foarte important ca numele Actavis sa fie cunoscut inca de la intrarea sa pe piata farmaceutica romaneasca, atat la nivelul industriei, cat si in randul publicului larg. Sindan era un nume bine cunoscut in domeniul oncologic si pe piata de spitale. Pentru piata de retail insa, Sindan si Actavis nu erau marci foarte cunoscute.
in plus, pentru ca anul acesta compania noastra a patruns puternic si pe piata de retail, prin lansarea a 19 produse din portofoliul Grupului, impunerea numelui Actavis a devenit o prioritate.