Sari direct la conținut

Detalii despre miniul de 3000 de dolari de la Tata Motors

StiriAuto.ro

Tata Motors a mai divulgat o serie de amanunte in legatura cu masina de 3000 de dolari pe care a declarat ca o dezvolta. Constructorul Indian alimenteaza piata cu informatii intr-un moment foarte potrivit pentru a-si promova pentru promovare.

Lumea auto discuta inca despre prototipurile Toyota iQ si Volkswagen up!, lansate la Salonul Auto de la Frankfurt, maisini mini care se vor o solutie ieftina si inteligenta pentru traficul tot mai aglomerat al oraselor.

Sursele din interiorul Tata Motors nu vorbit despre numele viitorului automobil, insa i-au confirmat pretul. Se pare ca propulsorul folosit de Tata nu va depasi 0.7 litri atat in varianta diesel, cat si pe benzina. Motorul diesel este un common-rail cu sitemul de injectie dezvoltat impreuna cu Bosh.

In ceea ce priveste consumul de combustibil in trafic aglomerat, mimiul de la Tata nu depaseste 3.3 litri la 100 de km. Cifrele sunt obtinute in urma testelor desfasurate cu prototipuri, conform acelorasi surse. Tata Motors isi doreste sa vanda masina in afara Indiei, cu focus pe zonele limitrofe, dar cu intentia declarata de a ajunge si in Europa.

In acest sens, oficialii companiei au declarat cu ceva timp in urma ca masina va indeplini toate normele de siguranta impuse de forurile europene si ca va fi compatibila cu standardele Euro4. Dupa primul an de prezenta pe piata, Tata motor si-a propus miniul in 500 de mii de exemplare, iar in urmatorii 3 ani sa ajunga treptat la 1 milion de unitati/an.

Cel mai probabil, mini-ul va avea propulsorul montat pe puntea spate, prin urmare rotile motoare sunt cele din spate. Aceasta solutie tehnica pare sa fie raspunsul ideal atunci cand vine vorba de o masina mica si targetata pe segmentul low-cost.

integral in StiriAuto.ro

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro