Afacerea cu limuzine creste odata cu darul de nunta
Firmele care inchiriaza limuzine obtin profituri lunare de zeci de mii de euro cu 2-3 limuzine, asa cum este cazul si companiilor Nino Media si Star Limos Romania, care si-au lansat in urma cu doua saptamani site-ul LimuzineRomania.ro.
Ideea unei afaceri bazate pe inchirierea de limuzine le-a venit celor de la Star Limos si Nino Media in 2006. De atunci, cele doua companii asociate si-au achizitionat un model Phantom, limuzina cu o lungime de 9 metri, si un Lincoln Continental TownCar, masini al caror pret ajunge la aproape 100.000 de euro. Inlcuzand soferii si stewardesele, firmele numara aproximativ 10 angajati.
„Pana la sfarsitul anului avem ocupate toate sambetele si aproape toate duminicile”, ne-a declarat Nino Bolohan, managerul Nino Media. Profitabilitatea afacerii i-a determinat pe reprezentantii firmelor sa puna la punct un plan de extindere.
„In prezent, sediul firmei este in Constanta si avem un punct de lucru in Bucuresti. Vrem ca pana la sfarsitul anului sa deschidem alte sase puncte de lucru in orase mari precum Iasi sau Timisoara si tot pana atunci speram sa ne laudam cu 10 limuzine”, a mai spus Bolohan.
O plimbare cu limuzina costa in general 100 de euro pe ora, insa si in cazul firmelor ce inchiriaza astfel de servicii exista deja un razboi al ofertelor. Firmele ce detin LimuzineRomania.ro fac o reducere de 100 de euro in cazul in care perioada de inchiriere trece de 6 ore si a lansat un concurs on-line.