Sari direct la conținut

Publicitarii romani isi dau in petic in tara

Dupa terminarea Festivalului Golden Drum, unul dintre cele mai importante evenimente in domeniul publicitatii europene, Bogdan Naumovici – Creative Director la 23 Communication Ideas, parte a grupului Leo Burnett Romania – a iesit la rampa acuzand juriul si agentiile romanesti.

Intr-un editorial intitulat „Trofeul Golden Nose la Festivalul Mincinosilor de la Portoroz“ si publicat pe site-ul www.themarketer.ro, Naumovici a blamat organizatorii evenimentului pe motiv ca nu sunt interesati decat de bani, in detrimentul calitatii festivalului, si ca incurajeaza „invazia“ ghost-urilor (lucrari facute doar pentru festival, nu pentru publicul larg), mai ales din partea agentiilor romanesti.

Naumovici considera ca organizatorii Golden Drum si-au facut un obicei din a favoriza o tara sau alta pentru cativa ani, incurajand-o sa participe cu cat mai multe inscrieri, aducandu-le astfel mai multi bani.

Adrian Botan, CEE Creative Director la McCann Erickson – care a luat, pentru a doua oara consecutiv, premiul pentru cea mai buna agentie, anul acesta -, a declarat: „Bogdan s-a suparat ca nu a luat nimic cu 23 Communication Ideas.

integral in Gandul

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro