Publicitarii romani isi dau in petic in tara
Dupa terminarea Festivalului Golden Drum, unul dintre cele mai importante evenimente in domeniul publicitatii europene, Bogdan Naumovici – Creative Director la 23 Communication Ideas, parte a grupului Leo Burnett Romania – a iesit la rampa acuzand juriul si agentiile romanesti.
Intr-un editorial intitulat „Trofeul Golden Nose la Festivalul Mincinosilor de la Portoroz“ si publicat pe site-ul www.themarketer.ro, Naumovici a blamat organizatorii evenimentului pe motiv ca nu sunt interesati decat de bani, in detrimentul calitatii festivalului, si ca incurajeaza „invazia“ ghost-urilor (lucrari facute doar pentru festival, nu pentru publicul larg), mai ales din partea agentiilor romanesti.
Naumovici considera ca organizatorii Golden Drum si-au facut un obicei din a favoriza o tara sau alta pentru cativa ani, incurajand-o sa participe cu cat mai multe inscrieri, aducandu-le astfel mai multi bani.
Adrian Botan, CEE Creative Director la McCann Erickson – care a luat, pentru a doua oara consecutiv, premiul pentru cea mai buna agentie, anul acesta -, a declarat: „Bogdan s-a suparat ca nu a luat nimic cu 23 Communication Ideas.