Oficiul Național pentru Achiziții Centralizate va angaja 25 de persoane pentru: comunicare, juridic, digitalizare
Oficiul Național pentru Achiziții Centralizate va trece printr-un proces de reorganizare, conform unui proiect de Hotărâre. Astfel, numărul maxim de posturi va crește cu 25, urmând să ajungă la 77 de la 1 iulie.
Proiect reorganizare ONAC de la 1 iulie – click pentru a deschide
Proiectul prevede mai multe schimbări în cadrul instituției. Astfel:
1. În vederea îndeplinirii atribuţiilor în domeniul asigurării suportului de specialitate, verificării legalităţii actelor/documentațiilor şi reprezentării şi apărării drepturilor şi intereselor legitime ale instituției, dar și asigurarea suportului în ceea ce privește Regulamentul GDPR, se înființează Compartimentul Juridic
2. „Întrucât activitatea desfășurată de către instituție este prea puțin cunoscută, este necesar a se înființa Compartimentul Comunicare”
3. Reorganizarea și Redenumirea Serviciului suport urmare a înființării celor două compartimente: juridic și comunicare, astfel Serviciul suport se redenumește Serviciul Economic, Resurse Umane și Administrativ.
4. Reorganizarea și Redenumirea Direcției Generale Achiziții Centralizate se va numi Direcția Generală Achiziții Centralizate și Acordare Suport pentru Derulare Proceduri de Atribuire.
5. Structură nouă înființată: Serviciul Monitorizare și Digitalizare.