Sari direct la conținut

A treia editie a conferintei de marketing direct va avea loc in perioada 15-16 mai

HotNews.ro

Asociatia Romana de Marketing Direct va organiza, in perioada 15-16 mai, a treia editie a conferintei de marketing direct, RoDirect, iar tematica abordata in acest an este „Eficienta sau Creativitate in marketing direct”. De asemenea, organizatorii au anuntat inceperea inscrierilor pentru Conferinta RoDirect 2008.

Conferinta din mai reuneste experti internationali in marketing direct, printre care Andy Owen, specialist in marketing direct cu o experienta de peste 25 de ani la cel mai inalt nivel in copywriting si comunicarea directa cu consumatorul; Drayton Bird o legenda vie a marketingului direct care alaturi de nume ca Philip Kotler, Tom Peters sau Theodore Levitt au avut o contributie majora la formarea marketing-ului din ziua de astazi; Marta Caricato – specialist in copywriting, renumita pentru discursurile sale despre evolutia marketingului direct.

De asemenea, Alin Jacobs ce detine o experienta bogata si este recunoscut pentru premiile de creativitate primite si cunostintele de marketing one2one dobandite; Laurent Boucherat si Dominiques Villeneuve – ambii reprezentanti ai La Poste Group -International Development Division si Martin Weseloh – Managing Director Sales & Marketing al Austrian Post vor fi prezenti la eveniment.

Specialistii locali in marketing direct care vor oferi o serie de raspunsuri legate de evolutia si tendintele in activitatea de marketing direct in Romania prin comparatie cu alte state sunt Serban Goran – presedintele ARMAD, Monica Stroilescu -Xerox Romania, Marian Seitan – Hit Mail, Ioan Coaca – Open Public Services.

Organizatorii evenimentului din acest an isi propun sa ofere o serie de metode inovative companiilor de profil, dar si tututor celor interesati pentru: a eficientiza comunicarea cu targetul tinta, a genera o rata de raspuns mai mare pentru campaniile de marketing direct, a imbunatati performanta si profitabilitatea campaniilor desfasurate de catre firmele de profil, a recunoaste si recompensa clientii cei mai fideli, a face o diferenta in relatia cu competitia, a scrie copy care vinde si, nu in ultimul rand, pentru a descoperi modalitati de creatie care sa adauge un plus de valoare campaniilor de marketing direct.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro