Sari direct la conținut

Abonatii Vodafone vor putea sa-si rosteasca direct solicitarea, fara a mai naviga intre optiuni, cand suna la serviciul de relatii cu clientii

HotNews.ro
Tarifele de roaming vor fi desfiintate din iunie 2017, Foto: MorgueFile.com
Tarifele de roaming vor fi desfiintate din iunie 2017, Foto: MorgueFile.com

Un sistem de recunoastere automata a vorbirii va permite abonatilor Vodafone care suna la Relatii cu Clientii la numarul *222 sa-si rosteasca direct solicitarea, fara a mai naviga intre diferite optiuni, a anuntat joi operatorul de telefonie mobila. Serviciul va fi introdus gradual si va permite abonatilor sa inceapa instantaneu convorbirea, sistemul va recunoaste mesajul, il va analiza si va oferi un raspuns sau directiona apelul catre echipa potrivita pentru a oferi o rezolvare. Oficialii Vodafone au precizat pentru HotNews.ro ca „in cursul saptamanii viitoare va putea fi utilizat de intreaga baza de abonati”.

Cine suna acum la Relatii cu Clientii Vodafone este intampinat de urmatorul mesaj automat:

‘Buna, sunt Andreea, ghidul tau Vodafone. Alege limba in care vrei sa folosesti meniul. Pentru limba romana apasa 1. Pentru limba engleza apasa 2. (..)’

Daca tastezi 1, robotul iti spune: „Ai ales limba romana. Pentru confirmare apasa 1″.

Altfel spus, un proces destul de lung si frustrant pentru un client care ar avea de rezolvat rapid o problema.

Operatorul a anuntat joi ca va introduce gradual un nou sistem de recunoastere automata a vorbirii (Automatic Speech Recognition), o premiera pe piata locala de telecomunicatii. Nu va renunta insa la vechiul sistem, care va ramane de rezerva, pentru situatiile in care nu functioneaza recunoasterea vocala.

Operatorul a anuntat ca „in perioada urmatoare va lucra la imbunatatirea ratei de recunoastere si, implicit, a numarului de clienti care pot primi instant o rezolutie. Serviciul va fi extins, gradual, atat din punct de vedere al functionalitatilor, cat si al accesibilitatii”.

Vodafone a anuntat luna trecuta, dupa o pauza de doi ani, numarul total de clienti (SIM-uri valabile) din Romania, raportand pe langa clientii de servicii mobile (voce si date) pe care ii raporta pana acum si pe cei de telefonie fixa, internet fix si m2m. Compania a anuntat astfel un numar total de 8.567.752 de clienti in trimestrul incheiat la 30 iunie, dintre care 7.985.962 utilizatori ai serviciilor mobile si 55.586 utilizatori ai serviciilor de internet broadband fix, reprezentand o scadere cu 91.687, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro