Sari direct la conținut

Agentia care se ocupa de publicitatea produselor Adevarul, Odyssey, figureaza ca fiind in insolventa desi reclamantul a renuntat la cerere

HotNews.ro

Agentia de publicitate Oddysey Communication, controlata de Dinu Patriciu si care se ocupa de publicitatea produselor Adevarul Holding, figureaza oficial la Registrul Comertului ca fiind in insolventa, desi firma care a cerut insolventa a depus la dosar documente prin care renunta la cerere, scrie Paginademedia.ro. Potrivit sursei citate, creditorii urmeaza sa se intalneasca in ianuarie.

Firma de panotaj New Age Advertising Agency a solicitat insolventa Odyssey Communication – unde actionari sunt Dinu Patriciu prin DP Holding (60%) si Diana Flutur (40%) – in septembrie anul trecut. In octombrie a.c., tribunalul a admis cererea, insa de atunci Odyssey a depus la dosar o cerere de suspendare a executarii, potrivit conform portal.just.ro.

Pe de o parte, Paginademedia.ro o citeaza pe Andrada Dumitrache, avocat la ACSIS SOLV IPURL, administratorul judiciar al Odyssey, potrivit careia „suntem in faza in care s-a deschis procedura de insolventa”. Pe de alta parte, Laurentiu Popescu, directorul executiv al New Age Advertising, firma de panotaj care ceruse insolventa Odyssey, a spus pentru sursa citata ca „ne-am recuperat prejudiciul la cateva zile de la cererea de intrare in insolventa. (…) Cum datoria s-a incasat, am depus la dosar inca de acum cateva luni documentele care aratau ca suma s-a achitat si ca renuntam la cererea de insolventa”.

Compania New Age Advertising ceruse insolventa Odyssey pentru o datorie de 80.000 de lei.

Paginademedia.ro scrie ca Diana Flutur, cea care conduce agentia, nu a putut fi contactata. Intrebat de sursa citata cum de s-a pronuntat insolventa in situatia de fata, Laurentiu Popescu spune ca „presupunand, prin absurd, desi avem dovada, ca actele nu au ajuns la dosar, ar fi vorba doar de neglijenta avocatilor firmei Odyssey. Dar, cum am spus, presupunand prin absurd.”

Aceeasi sursa aminteste ca Odyssey are de platit sume consistente catre furnizori media pentru publicitatea la produsele Adevarul Holding pe care acestia au difuzat-o deja.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro