Sari direct la conținut

Agentia de publicitate GMP se afiliaza la reteaua independenta germana Jung von Matt

HotNews.ro

Agentia independenta romaneasca GMP, condusa de Felix Tataru, a intrat intr-un parteneriat cu reteaua independenta de comunicare Jung von Matt (JvM), din Germania. Dupa cinci ani de colaborare, GMP a anuntat, luni, ca din februarie 2014 este „Partener JvM” si reprezinta interesele retelei pe piata locala.

In anuntul facut luni pe aceasta tema, GMP precizeaza ca parteneriatul dovedeste „interesul companiilor germane pentru piata din Romania”.

Felix Tataru, presedinte si fondator GMP, despre motivele acestui parteneriat:

  • „Credem ca GMP Advertising a ajuns la o maturitate si un nivel de dezvoltare din care, pentru a continua sa creasca, are nevoie de un partener alaturi de care sa exploreze noi oportunitati, alaturi de care sa faca schimb de experienta si expertiza. Intram intr-o familie mai mare, situata la cele mai inalte standarde globale, care ne poate impinge limitele mai sus si care ne poate pune la dispozitie unelte, inspiratie si expertiza, foarte valoroasa pentru clientii nostri. Avem multe de invatat de la JvM si vom face asta in felul nostru, creativ si independent”.

Prin aceasta miscare, GMP va avea „acces la know-how-ul, standardele, uneltele si resursele oferite de reteaua independenta de comunicare din Europa cea mai premiata in cadrul festivalelor de eficienta si a celor creative”.

Jung von Matt este, in prezentarea agentiei romanesti, „cea mai de succes agentie din ultimii 21 de ani, din Europa vorbitoare de limba germana”. Fondata in Hamburg in 1991, JvM detine acum filiale in Germania, Austria, Elvetia, Suedia, Cehia, Slovacia si China si lucreaza pentru clienti precum Axel Springer, Bosch, Mercedes-Benz, Sixt, Unilever, German Post si RWE.

GMP – agentie activa de 15 ani pe piata si care s-a remarcat, cel mai recent, prin multipremiata campanie „Why don’t you come over” de anul trecut – lucreaza pentru branduri precum Timisoreana, Petrom, Romtelecom, Arctic, Baumax, Ciucas, Volkswagen.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro