Sari direct la conținut

Agentia digitala globala Tribal DDB isi deschide birou la Bucuresti​

HotNews.ro

Agentia digitala globala Tribal DDB Worldwide, parte a grupului Omnicom si prezenta in 42 de tari, ii deschide birou la Bucuresti. Potrivit unui comunicat de presa, Biroul Tribal DDB Bucharest va fi condus de Christos Papapolyzos, presedinte DDB South Eastern Europe, entitate care a operat pana in toamna DDB Bucharest, agentie transformata in DDB Romania prin trecerea sub umbrela holdingului local de comunicare The Group.

Potrivit comunicatului de miercuri, Tribal DDB va oferi clientilor locali servicii online complete si va avea acces la baza de informatii strategice, creative si tehnice ale retelei internationale. Comunicatul il citeaza pe Christos Papapolyzos spunand ca:

  • „Tribal DDB este cel mai cunoscut brand in lumea comunicarii online. Ca rezultat al prezentei mele semi permanente la Bucuresti, biroul din Romania se va bucura de acces privilegiat la toate celelalte birouri din lume, beneficiind de know how, training si asistenta de la cele mai bune resurse disponibile din reteaua globala. Sunt absolut convins ca biroul de la Bucuresti va deveni in curand vedeta regiunii.”

Tribal DDB Worldwide, parte a grupului Omnicom, are sediul central la New York si opereaza prin 60 de birouri din 42 de tari.

Anuntul vine la cateva luni dupa trecerea agentiei locale de creatie DDB sub umbrela holdingului local de comunicare The Group. In noiembrie, agentia de creatie Brandstalk, parte a The Group, s-a transformat in DDB Romania prin afilierea la reteaua internationala DDB Worldwide. DDB era prezent pe plan local printr-o alta agentie, care a operat in ultimii ani sub numele DDB Bucharest si sub conducerea lui Christos Papapolyzos. In momentul afilierii Brandstalk la DDB, presedintele The Group declara pentru HotNews.ro ca este vorba despre „o afiliere a unui business local la o retea internationala si ca pe firma grupului este preluat business-ul DDB, „insemnand clienti si o parte din echipa”.

  • Afilierea Brandstalk la reteaua DDB a fost cel de-al treilea pas al apropierii dintre The Group si conglomeratul international Omnicom, dupa afilierea agentiei de PR Nicola Porter Novelli si dupa ce, la inceputul anului trecut, The Group a devenit actionar in agentiile locale OMD si PHD, apartinand Omnicom.

UPDATE: La intrebarea HotNews.ro daca exista o legatura intre The Group si noua agentie Tribal DDB, raspunsul transmis de Tribal DDB s-a rezumat la faptul ca „exista un actionariat comun in cadrul Omnicom Media Group”.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro