Sari direct la conținut

Airbus a livrat 566 de avioane în 2020, cu o treime mai puțin decât în ​​2019

HotNews.ro
In fabrica Airbus, Foto: Airbus Helicopters
In fabrica Airbus, Foto: Airbus Helicopters

Airbus a livrat 566 de avioane comerciale în 2020, cu o treime (34%) mai puțin decât anul precedent, ca urmare a dificultăților companiei aeriene cauzate de pandemia Covid-19, a anunțat vineri producătorul european de avioane, potrivit AFP.

Compania a înregistrat, de asemenea, 268 de comenzi nete (383 fără a lua în considerare anulările și modificările comenzilor) în 2020, comparativ cu 768 din anul precedent, un colaps de 65%.

Livrările reprezintă un indicator fiabil al profitabilității în industria aerospațială, în primul rând deoarece clienții plătesc cea mai mare parte a facturii atunci când intră în posesia avioanelor.

Cu toate acestea, companiile aeriene au fost devastate de prăbușirea traficului aerian care i-au determinat pe unii să caute să amâne sau să anuleze livrările.

„Pentru a depăși restricțiile privind călătoriile internaționale, echipele Airbus au dezvoltat o soluție inovatoare de livrare electronică (livrări electronice) care a vizat mai mult de 25% din livrări în 2020. Acest sistem le-a permis clienților noștri să primească livrări ale avioanelor lor, minimizând în același timp nevoia de deplasare a echipelor lor”, a spus compania.

Pentru a se adapta la o creștere a traficului aerian, care ar trebui să revină la nivelul său din 2019 între 2023 și 2025, producătorul de aeronave și-a redus ratele de producție cu aproape 40% în primăvară.

Cu toate acestea, el și-a avertizat subcontractanții să se pregătească pentru o posibilă creștere a ratelor de producție la 47 de avioane A320 pe lună (40 în prezent), „probabil nu înainte de începutul celui de-al treilea trimestru al anului 2021”.

„Rațiunea, înapoi!” Un newsletter despre alegeri în care jurnalistul Gabriel Bejan explică ce se întâmplă în această perioadă politică.
Dincolo de breaking news, confuzie și dezinformare, în fiecare marți și vineri.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro