Sari direct la conținut

Alexandru Nazare: Ministrul Transporturilor trebuie sa aplice masurile din Master Plan pentru reformarea Companiei de Autostrazi, iar demiterea conducerii este primul pas

HotNews.ro
Alexandru Nazare: Ministrul Transporturilor trebuie sa aplice masurile 
din Master Plan pentru reformarea Companiei de Autostrazi, iar demiterea
 conducerii este primul pas

Ministrul Transporturilor, Dan Costescu, trebuie sa ia masuri urgente de reformare si eficientizare a Companiei Nationale de Autostrazi, asa cum prevede Master Planul de Transport, sustine vicepresedintele PNL Alexandru Nazare, fost ministru al Transporturilor. Demiterea conducerii companiei, „asupra incompetentei careia nu mai planeaza nici un dubiu”, ar trebui sa fie prima masura pe lista noului ministru, sustine Nazare.

„CNADNR sub conducerea lui Narcis Neaga atinge in fiecare zi noi culmi ale incompetentei si dispretului fata de cetateni. Ieri de exemplu am vazut cum au incercat sa paseze catre Romsilva responsabilitatea blocarii traficului pe Valea Oltului si cum au anuntat senini ca tronsonul de autostrada Saliste – Cunta ramane inchis pana vara viitoare, dar fara a preciza ce masuri se iau si cum se finanteaza”, a declarat Nazare intr-un comunicat, facand referire la discutiile iscate miercuri ca urmare a unui comunicat al CNADNr pe marginea caderilor de piatra ce au blocat DN7.

„Ministrul Costescu trebuie sa demita de urgenta conducerea CNADNR, nu sa accepte permutari ale directorilor asa cum a fost cazul Renatei Bendeac saptamana trecuta”, considera Nazare.

Fostul ministru al Transporturilor in guvernul MRU, Alexandru Nazare sustine ca noul ministru din guvernul Ciolos trebuie sa aplice MasterPlanul de Transport, acolo unde este prevazut regandirea Companiei de Drumuri si Autostrazi in doua entitati diferite, fiecare specializata pe ramrui diferite ce tin de infrastructura.

„Trebuie aplicate masurile prevazute in Master planul general de transport referitoare la reformarea si eficientizarea activitatii CNADNR: separarea unei structuri specializate in implementarea de proiecte de autostrazi si drumuri expres (Compania Nationala de Investitii Rutiere) de Compania Nationala de Intretineri si Reparatii Rutiere, numirea personalului de conducere prin contracte bazate pe indicatori de performanta, infiintarea departamentului de geomorfologie-GIS, elaborarea de documentatii standard pentru achizitiile publice. Fara aceste masuri radicale vom continua sa pierdem miliarde de euro din fondurile europene si sa ne plangem de lipsa autostrazilor, iar economia si cetatenii Romaniei vor avea de suferit zi de zi.” a declarat Alexandru Nazare.

Citeste si:

Asociatia Pro Infrastructura: Compania de Drumuri fuge de responsabilitate in cazul alunecarilor de pietre de pe Valea Oltului intr-un mod halucinant

FOTO Caderile de piatra au blocat DN7 pe Valea Oltului. O masina a fost prinsa de bolovanii cazuti de pe versanti

Ministrul Transporturilor a bagat conducerea CNADNR in sedinta pentru problemele de la autostrazi, iar unul din directori a fost revocat din functie / Pro Infrastructura: „Nu e suficient. Principalul responsabil este directorul general, Narcis Neaga”

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro