Allianz-Tiriac asteapta venituri de peste trei milioane euro in 2009 pentru polite de asigurare auto si de calatorie vandute prin Internet
Allianz-Tiriac Asigurari emite, incepand de luni, polite in sistem electronic pentru clientii persoane fizice pentru trei tipuri de produse de asigurare auto si pentru calatorii, a anuntat compania, citata de NewsIn. Pentru cele trei produse care pot fi achizitionate prin internet, reprezentantii asiguratorului estimeaza vanzari de peste trei milioane euro in 2009. Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) anuntase la inceputul acestei luni ca va introduce o prevedere potrivit careia, din 2009, politele de raspundere civila auto obligatorie (RCA) sa fie emise si in sistem electronic, urmand ca din 2010 sa fie emise numai in acest sistem.
Pentru inceput, cele trei produse care pot fi achizitionate prin internet sunt asigurarea obligatorie de raspundere civila pentru pagube produse tertilor din accidente auto (RCA), asigurarea de avarii si furt a autovehiculelor (Casco direct) si asigurarea de calatorii in strainatate, toate exclusiv destinate persoanelor fizice.
Vanzari de peste trei milioane euro in 2009 la politele vandute prin internet
Plata produselor disponibile prin Allianz Direct se poate face online, dar si in numerar, prin card bancar la bancomat, transfer bancar sau debit direct.
In paralel cu lansarea serviciului de vanzare online, Allianz-Tiriac Asigurari a dezvoltat o polita de asigurare de avarii si furt auto, denumita „Casco Navigator”.
Casco Navigator asigura riscuri de baza de avarii si furt, accidente si asistenta rutiera, la care pot fi adaugate optional un numar de sapte clauze suplimentare. O astfel de clauza este cea de „asigurare a vehiculelor iesite din garantie”, care reduce valoarea primei de asigurare platita de cumparator, impunand, in caz de dauna, efectuarea reparatiilor autovehiculului asigurat exclusiv in una dintre cele peste 500 de unitati reparatoare partenere cu care Allianz-Tiriac are incheiate contracte de decontare directa.
Conform NewsIn, asiguratorul estimeaza ca va vinde polite de 3-5 milioane euro in 2009, pentru cele trei produse de asigurare auto si pentru calatorii care se vand prin internet, dar si pentru produsul traditional, asigurarea Casco Navigator.