Sari direct la conținut

„Alo, Alexa? Nu îmi merge soneria!”: Clienții Amazon au criticat dur compania după căderea de marți a serverelor

HotNews.ro
Logo Amazon, Foto: Andreistanescu | Dreamstime.com
Logo Amazon, Foto: Andreistanescu | Dreamstime.com

Utilizatorii Amazon au criticat dur compania pe platformele social media după ce au pierdut accesul la serviciile de monitorizare a locuinței în timpul căderii majore suferite de gigantul american de comerț online marți, relatează Insider.

Amazon Web Services, compania care găzduiește serverele Amazon, a suferit o cădere importantă marți după-masa, mai multe servicii care se bazează pe serverele companiei fiind afectate.

Căderea a afectat și unele din cele mai populare servicii ale Amazon, precum sistemul smart pentru locuințe Ring și asistentul vocal Alexa.

„Nu pot asculta Amazon Music. Soneria mea Ring nu funcționează. Nu îmi pot controla lumina cu Alexa”, a notat un utilizator pe Twitter.

Numeroși utilizatori ai sistemului Ring au raportat probleme cu serviciul de monitorizare a locuinței, relatând că nu au putut să-și dezactiveze alarmele, monitorizeze copiii și să se uite după intruși.

„Nu pot să-mi accesez niciuna din camere, există o pană la nivel național?”, a scris un utilizator al Twitter.

Un altul a întrebat „Cum naiba ar trebui să ne dezactivăm alarmele. Sau să monitorizăm orice”.

Problemele Amazon cu serverele sale au început în jurul orei 11:30 (Eastern Time), compania anunțând în jurul orei 14:00 că echipele sale de tehnicieni au identificat cauza problemei și lucrează la o soluție.

„Cel mai penibil serviciu”, a acuzat un utilizator al Twitter.

Amazon a declarat într-un comunicat că „suntem la curent cu o întrerupere a serviciilor Ring. Ne cerem scuze pentru inconveniențe și apreciem răbdarea și înțelegerea voastră”.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro