Sari direct la conținut

Ana-Maria Caia si Iulian Comanescu au lansat serviciul Brandedcont.net

HotNews.ro

Oamenii de media Ana-Maria Caia si Iulian Comanescu au lansat Brandedcont.net, o operatiune ce furnizeaza continut la cerere pentru branduri (branded content). Aceasta este o retea de producatori de continut formata in prezent de peste 20 de autori, producatori TV, scriitori, art directori, directori de imagine, editori video, actori si programatori. Ei arata, intr-un anunt de presa, ca se ocupa de multi ani cu dezvoltarea de povesti in jurul unor branduri, iar „cu brandedcont.net am simtit nevoia sa dam un nume” acestei activitati.

Ei spun ca nu intra in concurenta cu marile agentii de comunicare, ci sunt, „dimpotriva, complementari”, deoarece „expertiza noastra e in alta parte”, anume producerea de continut. Cei doi arata ca tarifele lor sunt „competitive”.

Potrivit anuntului de presa, din randul membrilor retelei se formeaza echipe in functie de fiecare proiect – online, video/TV, print etc..

Cum isi descriu cei doi activitatea:

  • „Branded content, branded entertainment, content marketing, content on demand, native advertising – sub toate aceste nume, cu nuante usor diferite, se ascunde construirea de povesti in jurul brandurilor, unul din cele mai noi trenduri din comunicarea comerciala” – Iulian Comanescu
  • „Traim intr-o era in care publicul e din ce in ce mai pretentios pentru ca niciodata in istoria omenirii n-am fost expusi la o asemenea cantitate de informatie si distractie. Brandurile au nevoie de continut inteligent si puternic pentru a interactiona cu noul tip de consumator” – Ana-Maria Caia.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro