Analiza Pagina de media: Ce public atinge "detergentul Basescu" prin aparitiile sale TV
HotNews.ro
„Produsul Basescu” s-a ghidat, in aparitiile sale televizate din ultima perioada, nu numai dupa numarul, ci si dupa profilul si „calitatea” telespectatorilor diverselor emisiuni unde a fost prezent, analizeaza Pagina de media.
Sursa arata ca, ocolind „televiziunile mogulilor Dan Voiculescu si Sorin Ovidiu Vantu”, Basescu a incercat sa acopere o plaja cat mai mare de potentiali alegatori prin aparitiile sale TV de pana acum, dintre care ultimele au fost, miercuri, la Kanal D si TVR 1. Potrivit Pagina de media:
- la Kanal D audienta a fost mica, dar a a fost formata preponderent din pensionari, categorie care de obicei se prezinta la vot
- la TVR, tot oamenii in varsta au constituit publicul predominant, multi dintre acestia (aproape o treime) avand studii superioare
- la Pro TV, in cadrul emisiunii „Dupa 20 de ani”, difuzata dimineata, a atins un public format in buna parte din oameni de peste 35 de ani, multi cu pozitii de conducere. In cadrul emisiunii Divertis, a atins un public „de calitate”. La Happy Hour, numarul telespectatorilor cu studii medii este ceva mai mare
- la Sport.ro, presedintele a fost urmarit in special de barbati
- la Nasul (B1 TV), barbatii au constituit publicul preponderent, iar presedintele a fost urmarit de mai multe persoane cu studii superioare decat are de obicei aceasta emisiune
- la Prima TV (Focus special), a fost urmarit mai degraba de persoane cu studii medii, anajati de nivel mediu si persoane inactive
Citeste intreaga analiza pe Pagina de media