Antena 1 isi reface identitatea de brand pe ideea de "impreuna" si "divertisment in familie"
Antena 1 lanseaza, la sfarsitul acestei saptamani, o noua identitate a brandului sau, care, potrivit unui comunicat al postului, este „menita sa reflecte pozitionarea statiei: televiziunea care face dintr-un simplu spatiu de locuit o adevarata casa a familiei”.
Comunicatul de presa il citeaza pe Sorin Alexandrescu, CEO Antena 1, potrivit caruia „procesul de rebranding reprezinta un moment firesc in evolutia Antena 1, noua identitate reflectand o imagine aspirationala atat pentru telespectatori, cat si pentru echipa noastra”. Esenta brandului, spune el, este „divertisment in familie”, postul propunandu-si „sa se adreseze familiei romanesti cu tot ce inseamna ea, rude, prieteni, intr-o maniera adaptata zilei de azi”.
Identitatea noua – ce pastreaza sloganul „Mereu aproape”, creat in 1998 – va fi lansata in data de 18 septembrie si se manifesta prin elementele de identitate ale statiei si prin pachetul grafic, elementul central fiind ideea de „impreuna”. Potrivit comunicatului:
- Procesul de realizare a noii identitati de brand a durat aproape opt luni.
- Antena 1 a lucrat cu agentia de branding BrandTailors pentru dezvoltarea platformei de identitate, iar pentru dramatizarea platformei – cu firma londoneza Red Bee Media, aleasa printr-o licitatie internationala la care au participat sapte companii de branding de televiziune.