Sari direct la conținut

Antena Group isi schimba strategia de vanzari de publicitate in 2013

HotNews.ro

Antena Group va adopta, in 2013, o alta strategie de vanzari de spatiu publicitar, urmand sa se raporteze la segmente de public-tinta anume pentru fiecare post. Potrivit unui anunt al grupului, raportarea la aceste segmente in contractele comerciale „va avea efect asupra intregii grile din 2013, discutiile pentru aliniere desfasurandu-se in perioada imediat urmatoare”.

Mai precis, Antena 1 si Antena 2 se vor raporta, in contractele comerciale, la targetul 18-49 general, Euforia – la targetul 18-49 femei, iar GSP TV – la targetul 18-49 barbati.

In comunicat este citat Sorin Alexandrescu, CEO Antena Group, care arata ca emisiuni precum „Acces Direct”, „Un show pacatos”, „X Factor” sunt sunt cu multe editii lideri de piata pe publicul-tinta 18-49, lucru care s-a repetat cu prima editie a „Top Chef”. Alexandrescu precizeaza ca „GSP TV si Euforia au trecut printr-un complex proces de rebranding, fiind repozitionate in zone de continut cu potential de crestere semnificativ”.

Antena Group reuneste posturile de televiziune ale grupului Intact, cu exceptia Antena 3.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro