Sari direct la conținut

Antreprenorii români mizează mult pe încrederea clienților pentru creșterea afacerii. Ce riscă să piardă din vedere?

PwC România
Mihai Anița, Foto: PwC România
Mihai Anița, Foto: PwC România

Între încredere și profitabilitate există o strânsă corelație, fapt confirmat de o analiză PwC care arată că încrederea consumatorilor este unul dintre principalii factori determinanți ai variației de performanță, precum și de sondajul recurent privind afacerile de familie care concluzionează că încrederea este un avantaj competitiv vital. Vestea bună este că afacerile de familie se bucură de o mai mare încredere decât alte companii în general, având un scor mai mare cu 12 puncte procentuale la acest indicator, potrivit barometrului de încredere Edelman.

Iar nivelurile mai ridicate de încredere au șanse foarte mari să se reflecte în performanța financiară dacă sunt menținute și constant alimentate, contribuind la atingerea obiectivelor ambițioase pe termen lung pe care și le propun afacerile de familie din România. Conform sondajului PwC Family Business Survey 2023, 76% dintre afacerile de familie locale se așteaptă să crească în următorii doi ani, iar mai mult de un sfert dintre acestea mizează chiar pe o creștere „rapidă și agresivă”. Următoarele priorități sunt creșterea loialității clienților (61%), lansarea de noi produse / servicii (58%) și extinderea pe noi piețe sau segmente de clienți (45%).

Citește continuarea articolului pe blogul PwC România

Articol semnat de ​Mihai Anița, Partener și Lider Audit PwC România

​Articol susținut de PwC România

ARHIVĂ COMENTARII