Apple lasă deoparte căștile Vision Pro high-end, pentru a se concentra pe modele mai ieftine
Producătorul de iPhone încă lucrează la lansarea unui produs Vision mai accesibil, cu mai puţine funcţii, înainte de sfârşitul anului viitor, se arată în articol, citând o persoană implicată în lanţul său de aprovizionare şi o persoană implicată în fabricarea căştilor.
Apple nu a răspuns imediat la o solicitare de comentarii a Reuters.
Compania intenţionează să vândă Vision Pro în opt ţări noi, inclusiv China şi Japonia, în încercarea de a creşte vânzările dispozitivului de 3.500 de dolari, care se confruntă cu o cerere mai lentă după entuziasmul iniţial.
La începutul acestei luni, Apple a ţinut conferinţa anuală pentru dezvoltatori, unde şi-a dezvăluit strategia AI mult aşteptată şi a anunţat un parteneriat cu producătorul ChatGPT OpenAI.
Evenimentul a dat, de asemenea, un impuls acţiunilor Apple, care au crescut acum cu peste 11% până acum în acest an, după ce erau în urmă faţă de colegii din Big-Tech la începutul anului din cauza cererii mai scăzute de iPhone-uri din China.
Apple a plănuit iniţial să-şi împartă produsul Vision în două modele, similare cu versiunile standard şi Pro ale iPhone-ului său, se arată în articol.
Compania a redus prioritatea pentru succesorul Vision Pro în ultimul an, desemnând mai puţini angajaţi care să lucreze la următorul model, concentrându-se în acelaşi timp pe reducerea costurilor componentelor din prima generaţie, se mai arată în raport, potrivit News.ro.