Sari direct la conținut

Apple va lansa în februarie căștile de realitate virtuală Vision Pro care costă 3.500 de dolari

HotNews.ro
Apple Vision Pro, Foto: Josh Edelson / AFP / Profimedia
Apple Vision Pro, Foto: Josh Edelson / AFP / Profimedia

​Apple a crescut producția de serie a celui mai nou și scump dispozitiv al său: căștile VR Vision Pro care au fost prezentate în iunie. Lansarea ar trebui să fie în februarie, iar pentru asta, compania face loc în magazinele sale și își pregătește angajații din vânzări, scrie Bloomberg.

Apple intră târziu pe piața căștilor VR, la mulți ani după companii precum Facebook sau Microsoft, dar unul dintre motive a fost că nu fuseseră rezolvate o mulțime de probleme tehnice. Nici Vision Pro nu le rezolvă pe toate, dar după cinci ani de muncă pare să fi rezultat un gadget foarte bun.

Este cea mai complexă lansare de produs din istoria Apple, mai ales din cauza prețului mare. Vision Pro este prima categorie de produs nou pe care Apple o lansează de la Watch, care a debutat în 2015.

Apple lucrează intens la delimitarea în magazinele sale a unor spații de expunere și testare a Vision Pro, iar angajații sunt instruiți pentru a-l vinde. Cel puțin doi angajați de la fiecare magazin Apple din lume vor merge în California, pentru a fi instruiți în ianuarie.

Un element esențial va fi modul în care clienții își potrivesc și își reglează dispozitivul pe cap. Dacă nu este pus corect, Vision Pro nu va fi afișa conținutul cum trebuie.

A crescut nu doar producția Vision Pro, ci și cea a accesoriilor, știut fiind că Apple face mulți bani din aceste accesorii care sunt vândute la prețuri ridicate.

Apple speră că oamenii care vor cumpăra Vision Pro se vor uita la filme, vor vorbi cu prietenii sau vor folosi diverse aplicații de divertisment în realitate augmentată și virtuală. Ca exemple, userii vor putea viziona filme precum Avatar, vor putea vizita virtual diverse locuri și vor putea discuta cu prietenii sau familia pe FaceTime.

Comparațiile au fost cu un computer pe care îl ai pe față („computer on your face”) sau cu un televizor uriaș de super-calitate spre care privești. Nu este de mirare că Apple a folosit des cuvinte precum „revolution” sau „awesome”, cum face la fiecare lansare.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro