Sari direct la conținut

ARBOinteractive lanseaza un departament dedicat retelelor sociale. Ramu Yalamanchi, hi5: "Utilizatorii romani petrec foarte mult timp in retea"

HotNews.ro

Regia de media online ARBOinteractive a lansat, marti, un departament specializat in comunicarea prin intermediul social media, ARBOsocial, prin care va vinde spatiul publicitar pe hi5.com, retea care inregistreaza in Romania cifre record de trafic si audienta. Departamentul este condus de Dan Hutanu. Pentru inceput, departamentul se va concentra pe educarea agentiilor si clientilor in legatura cu potentialul comunicarii pe hi5, dupa cum a declarat Calin Rotarus, directorul ARBOinteractive.

Potrivit lui Dan Hutanu, obiectivul departamentului este sa ofere agentiilor si marketerilor uneltele potrivite pentru a exploata potentialul social media: crearea de profile, componente virale, gestionarea comunitatii ce se formeaza in jurul brandului, display advertising targetat pe varsta si sex.

Date fiind cifrele-record inregistrate de hi5 in termen de trafic si audienta, Calin Rotarus se asteapta ca acestea sa contribuie la cresterea pietei de publicitate online, iar ARBOinteractive sa atraga un share de 75% din banii cheltuiti pe social media, in cativa ani.

Calin Rotarus: „Acum, cea mai la indemana metoda sa-si promoveze cineva un brand este sa-si faca un profil de brand si sa-l promoveze catre utilizatori, care vor deveni la randul lor promotorii acelui brand. Pentru aceasta avem pachete standard, iar in momentul de fata suntem in faza de constructie si suntem foarte flexibili”.

Ramu Yalamanchi, prezent la lansarea ARBOsocial:

  • Spre deosebire de alte retele sociale – cum ar fi Facebook, ce se dezvolta orizontal si este orientat spre comunicare – hi5 se concentreaza pe „social entertainment” si pe jocuri. Principalele activitati ale utilizatorilor pe hi5: jocuri, divertisment, dating, shopping
  • In Romania, utilizatorii nu doar vin in numar foarte mare pe hi5, dar si petrec foarte mult timp in retea
  • Nu pot oferi date de performanta financiara pentru Romania, dar la nivel de companie suntem profitabili
  • Retelele sociale devin infrastructura de baza a Internetului – ele schimba modul cum este consumat divertismentul, cum sunt administrate cifrele de audienta necesare pentru publicitari
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro