ARBOinteractive va vinde publicitate pentru siteurile iMedia, parte a grupului NCH
Regia de publicitate online ARBOinteractive a incheiat un acord prin care va vinde spatiul publicitar pe siteurile iMedia, companie care face parte din grupul NCH. Marius Pahomi a anuntat pe blogul sau acest acord, iar reprezentantii Arbo contactati de HotNews.ro au confirmat informatia si au declarat ca vor oferi detalii intr-un comunicat, in cursul zilei de vineri. Siteurile iMedia au fost reprezentate, pana in primavara de regia grupului NCH, Boom – care intre timp a intrat in insolventa – iar apoi a fost reprezentata de Digital Ads, noua agentie online a NCH.
Marius Pahomi comenteaza pe blogul sau ca „Acesta miscare intareste considerabil pozitia ARBOinteractive in piata si este o lovitura foarte puternica pentru regia de vanzari Digital Ads, controlata de NCH. (…) Datorita diminuarii dramatice a cotei de piata a Digital Ads (fost Boom), sunt de asteptat in perioada imediat urmatoare noi miscari pe piata”.
Digital Ads a fost anuntata oficial in mai a.c. si vinde publicitate pe siteurile controlate de Netbridge/NCH.
Printre cele noua siteuri iMedia care trec la ARBOinteractive se numara eva.ro, cinemagia.ro si automarket.ro.
Grupul NCH mai cuprinde Netbridge Investments/Boom (intrata in insolventa in urma unei actiuni in instanta a Realmedia Network, o alta companie afiliata NCH), Active Soft, Vodanet, Netbridge Development si Acasa Media.
UPDATE 1 Directorul ARBOinteractive, Calin Rotarus, a declarat pentru HotNews.ro ca negocierile cu iMedia „au fost rapide. De cand ne-am intalnit prima data am constatat ca interesul este mare de ambele parti, ca noi apreciem valoarea adusa de siteurile iMedia, iar ei apreciaza calitatea si diversitatea serviciilor noastre”. Potrivit lui Rotarus, „respectam atat regiile concurente, cat si optiunea fiecarui site, dar ne dorim sa pastram buna imagine in randul tuturor si sa fim perceputi ca un furnizor de servicii de calitate care poate reprezenta oricand o optiune pentru ei”.
„Discutiile cu proprietari de siteuri sunt zilnice la noi si de multe ori acestia sunt reprezentati de alte regii”, ei putand fi interesati de contracte de exclusivitate sau doar de colaborari pe o parte din serviciile ARBOinteractive, a afirmat Rotarus.
UPDATE 2 Comunicatul ARBOinteractive-iMedia
Parteneriat ARBOinteractive – iMedia
iMedia Plus Group si ARBOinteractive anunta un parteneriat prin care regia de publicitate online ARBOinteractive va gestiona spatiile de publicitate ale site-urilor iMedia.
Portofoliul pentru care s-a incheiat parteneriatul se refera la toate site-urile din cadrul iMedia care totalizeaza 2,3 milioane de vizitatori unici, 31 milioane de afisari lunar si un country reach de 16,30%* si include site-uri importante pe piata romaneasca de online: Eva.ro, Cinemagia.ro, Automarket.ro. Impreuna cu site-urile iMedia, reach-ul retelei ARBOinteractive este de 68,6 %*.
„Intotdeauna am apreciat profesionalismul si viziunea iMedia. Pentru noi, acest parteneriat aduce valoare atat din punctul de vedere al faptului ca iMedia este o companie cu un profesionalism recunoscut si cu o viziune ce a facut istorie in online-ul romanesc, cat si din perspectiva completarii armonioase a portofoliului de site-uri reprezentate de noi: Eva.ro care consolideaza sectiunea femei, Cinemagia.ro care ofera o platforma solida de comunicare cu audienta din categoria lifestyle si Automarket.ro care se alatura celorlalte site-uri importante din categoria auto”, declara Calin Rotarus, Managing Director ARBOinteractive.
„Mai mult, consider ca acest parteneriat, poate surprinzator avand in vedere faptul ca iMedia face parte dintr-un grup care include o companie concurenta, este un semnal puternic despre maturizarea si profesionalizarea pietei de online, in beneficiul tuturor celor implicati – clienti, agentii, site-owneri”, incheie Calin Rotarus.
„Parteneriatul cu ARBOinteractive reprezinta pentru iMedia garantia valorificarii produselor companiei. In ceea ce priveste inovatia si dorinta de a ne pastra locul pe podium, cele doua companii sunt pe aceeasi linie, atat din punct de vedere al viziunii de business cat si din punct de vedere al satisfacerii cerintelor noi care apar pe piata online”, declara Adrian Cernescu, Director General iMedia Plus Group.
„iMedia si-a obisnuit clientii cu proiecte speciale de promovare, cu un design atent, care au adus de fiecare data un plus de valoare campaniilor publicitare. Este foarte important ca aceste idei sa fie transmise intr-un mod corect si constant catre client. Relatia stransa de comunicare dintre iMedia si ARBOinteractive va face posibil acest lucru.”, a incheiat Adrian Cernescu.
*Conform Google AdPlanner
Despre ARBOinteractive
ARBOinteractive are o experienta de peste 8 ani pe piata online din România si este parte a Goldbach Media, companie prezenta in 10 tari europene. ARBOinteractive România gestioneaza in prezent spatiul publicitar al peste 150 de site-uri.
Despre iMedia Plus Group
iMedia este unul dintre primii editori si dezvoltatori web din Romania. Constant imbunatatim spatii web si continuam promovarea de noi solutii. Luptam pentru titlul de cel mai inovator publisher online din Romania.
Cu o echipa formata din 50 de oameni, dar in continua crestere, cu experienta vasta in domeniul web, fiecare membru al echipei lucreaza asiduu pentru ca site-urile companiei sa se mentina in fruntea clasamentului.