Audi își redeschide fabrica din Ungaria
Munca a reînceput marți în fabrica producătorului auto Audi (grupul Volkswagen) din Ungaria, care speră să-și satisfacă cât mai rapid clienții aflați în „așteptarea mașinilor”, scrie AFP.
Procedând ca în toate fabricile sale europene, Audi a oprit munca la uzina din Gyor pe 22 martie. Principala fabrică de automobile din țară găzduiește și mărcile Suzuki și Mercedes.
„Clienții noștri din întreaga lume așteaptă mașini noi și trebuie să fim un furnizor de încredere”, a spus directorul Audi Ungaria, Alfons Dintner.
În acord cu compania-mamă Volkswagen, producătorul va efectua mai întâi lucrările de întreținere și adaptarea stațiilor de lucru, menite să asigure securitatea sănătății personalului.
Angajații vor trebui să respecte distanța fizică necesară pentru a preveni contaminarea, iar autobuzele care vor aduce muncitorii la fața locului vor fi dezinfectate după fiecare călătorie, a declarat Audi.
Situația în piață pe scurt:
- Producătorul auto Renault ar putea apela la credite bancare în valoare de 4 – 5 miliarde de euro, a declarat președintele companiei Jean-Dominique Senard, citat de Reuters. Renault, care este deținută de stat în proporție de 15%, își propusese să plătească un dividend de 1,1 euro pe acțiune, o treime din cei 3,55 euro pe acțiune plătiți în 2018.
- Mai multe companii auto, cum ar fi Michelin și Ford au decis deja să reducă sau să își suspende dividendele pentru 2019.
- Ford, ale cărei fabrici din America de Nord și Europa sunt închise pentru a stopa răspândirea coronavirusului, a declarat luni că are suficienți bani pentru a rezista „cel puțin” până la sfârșitul lunii septembrie, informează AFP.
- Dacia reia producția la uzina Mecanică pe 21 aprilie și la cea de Vehicule, pe 4 mai
- În UE se vor produce cu 1,5 milioane mai puține mașini din cauza crizei coronavirusului. Cum stă România