Audiente in presa scrisa: Click devine cel mai citit cotidian. Toate celelalte ziare generaliste pierd cititori. Dintre ziarele economice, Financiarul creste
Tabloidul Click devine ziarul cu cei mai multi cititori din Romania, depasind liderul de pana acum, Libertatea, rival pe care in prima jumatate a anului trecut il depasise din punct de vedere al vanzarilor. Click este si singurul ziar generalist care inregistreaza o usoara crestere a numarului de cititori in ultimul val al Studiului National de Audienta, aferent perioadei iulie 2009-iulie 2010, comparativ cu valul precedent.
Click inregistreaza o crestere de de la 1.226.000 de cititori in medie pe editie la 1.258.000, in timp ce Libertatea – de care se apropiase vertiginos in valul precedent – a scazut de la 1.255.000 de cititori in medie pe editie la 1.183.000 in ultimul val. Si celelalte ziare generaliste inregistreaza scaderi, singura publicatie cu aparitie cotidiana care mai inregistreaza o crestere a audientei fiind cotidianul economic Financiarul.
Cotidian generalist si de sport – nr. cititori valul iul.09-iul.10 (nr. cititori valul apr.09-apr.10)
- Click 1.258.000 (1.226.000)
- Libertatea 1.183.000 (1.255.000)
- Cancan 850.000 (905.000)
- Gazeta Sporturilor 716.000 (731.000)
- Adevarul 631.000 (638.000)
- Jurnalul Jurnalul 588.000 (615.000)
- Pro sport 588.000 (592.000)
- Evenimentul Zilei 391.000 (449.000)
- Romania libera 185.000 (218.000)
- Gandul 149.000 (180.000)
Ziar economic – nr. cititori valul iul.09-iul.10 (nr. cititori valul apr.09-apr.10)
- Ziarul Financiar 185.000 (197.000)
- Financiarul 171.000 (160.000)
Saptamanal economic – nr. cititori valul iul.09-iul.10 (nr. cititori valul apr.09-apr.10)
- Saptamana Financiara 245 .000 (264.000)
- Capital 191.000 (205.000)
- Business Magazin 74.000 (87.000)
- Money Express 42.000 (39.000)