Sari direct la conținut

AUDIENTE La publicul comercial, Exatlon-ul Kanal D a batut toate cele patru posturi care au difuzat interviul cu Sebastian Ghita, luate la un loc

HotNews.ro

​Interviul luat de Ion Cristoiu lui Sebastian Ghita si difuzat pe patru posturi a atras, la nivel national, audiente cumulate ce se apropie de cele obtinute de Kanal D cu editia de aseara a Exatlon, potrivit Paginademedia.ro. La nivel comercial, Exatlon a avut o audienta de peste doua ori mai mare decat toate cele patru posturi la un loc.

Astfel, la nivel national, 1,63 de milioane de romani s-au uitat la interviul cu Sebastian Ghita, pe Antena 3, Romania TV, B1 TV si postul public TVR 1. Intre timp, Exatlon-ul Kanal D a fost urmarit de 1,8 milioane de oameni, la nivel national.

  • Interviul a fost urmarit de 700.000 de telespectatori la Romania TV, 663.000 – la Antena 3, doar 139.000 la TVR 1 si 128.000 la B1 TV.

La nivel comercial (telespectatori din mediul urban, cu varste intre 18-49 de ani), doar 161.000 de romani s-au uitat la interviu, pe cele patru posturi cumulat, in timp ce Exatlon a atras 425.000 de telespectatori din acest target, arata sursa citata.

  • TVR 1 a atras cei mai putini telespectatori din publicul comercial – 15.000 (locul 17 la nivel national)

Cifrele detaliate – pe Paginademedia.ro

„Rațiunea, înapoi!” Un newsletter despre alegeri în care jurnalistul Gabriel Bejan explică ce se întâmplă în această perioadă politică.
Dincolo de breaking news, confuzie și dezinformare, în fiecare marți și vineri.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro