Sari direct la conținut

Audientele TV ale Revelionului Integrarii

Evenimentul Zilei

Aproape cinci milioane de romani din orase s-au uitat la televizor.

Trei posturi TV au cumulat peste jumatate din audienta de Revelion. Intre orele 21.00 (cand au inceput petrecerile la TV) si 2.00 dimineata, la televizor s-au uitat in mediul urban, in medie pe minut, aproape cinci milioane de romani. Antena 1, TVR 1 si Pro TV si-au impartit 2,7 milioane de telespectatori.

Antena 1, in fata

Postul din Baneasa a avut o audienta medie pe minut, in mediul urban, de 1.345.000 de telespectatori, dublu fata de TVR 1 si Pro TV, care si-au disputat locul doi. In primele ore de program, pana la 23.00, Pro TV s-a aflat in fata postului public, dupa care TVR 1 a trecut inaintea televiziunii din Pache Protopopescu.

Cresterea TVR 1 in apropierea miezului noptii este traditionala, romanii mutandu-se aici pentru discursul presedintelui si pentru numaratoarea inversa.

De altfel, TVR 1 a fost cel mai urmarit post la miezul noptii, cu 1,6 milioane de oraseni in fata televizorului, fata de 1,05 milioane Antena 1 si 627.000 Pro TV. In plutonul primelor cinci televiziuni au mai intrat Prima TV si Realitatea TV, cu Teo „la cald” de pe terasa Golden Blitz.

Antena 1, Pro TV si TVR 1 sunt si in mod obisnuit posturile preferate de romani, intr-o ordine sau alta. Surpriza a furnizat-o iesirea Acasa TV din pluton, pentru o noapte, si urcarea Realitatii TV.

Schimbarile au fost apoi vizibile de Revelion in esalonul doi al audientelor. B1 TV a transmis in direct Revelionul cuplului Columbeanu si si-a asigurat locul sase, cu o medie de 127.000 de telespectatori, dupa TVR 2, dar mai mult decat Acasa TV. Cu Revelionul latino, postul dedicat femeilor a cazut pe un loc 8, desi de obicei este in topul primelor patru posturi.

Ratinguri medii

Audienta medie de Revelion*

Antena 1 – 1.345.000

TVR 1 – 670.000

Pro TV – 657.000

Prima TV – 356.000

Realitatea TV – 207.000

TVR 2 – 145.000

B1TV – 127.000

Acasa – 117.000

National TV – 99.000

OTV – 92.000

Antena 3 – 75.000

Pro Cinema – 69.000

N 24 – 43.000

*numar telespectatori pe minut in mediul urban, intre orele 21.00-2.00

Antena 1

Aur Negru

Antena 1 a fost cel mai vizionat post TV intre orele 21.00-2.00, cu editii speciale „Ziua judecatii” (Dan Negru) si „Revansa starurilor” (Pepe). In aceasta perioada, audienta medie orara in mediul urban s-a mentinut intre 1,4-1,5 milioane de telespectatori, cu exceptia intervalului 1.00-2.00, cand a coborat la un milion.

Dan Negru a furnizat si minutul „de aur” (cu audienta cea mai mare): 2.010.000 telespectatori la ora 23.18. Ca profil al telespectatorului, Antena 1 a stat bine in categoria de varsta peste 35 de ani, mai mult femei, cu educatie medie si venituri medii.

tvr 1

Postul de la ora 0.00

Televiziunea publica a fost pe primul loc in audienta si a atins varful de rating al serii la miezul noptii, cand 1,6 milioane de romani din mediul urban au ales TVR 1 si transmisia din Piata Universitatii.

Pana la ora 24.00, audienta TVR 1 a crescut, cel mai vizibil in ultimele 10 minute ale anului (de la un milion la 23.50 la 1,6 la miezul noptii).

Dupa miezul noptii, ratingul a scazut, iar la 0.30 erau in fata televizoarelor 392.000 de telespectatori. TVR 1 a avut cea mai buna reprezentare in categoria peste 55 de ani si la persoane cu educatie primara.

pro tv

Maratonul dansului

Pro TV si-a disputat locul doi cu postul public de televiziune, iar piesa grea a fost „Dansez pentru tine” si variatiunile pe tema emisiunii. Cel mai bun minut al Pro TV a fost 22.08, cand postul a atras 1.270.000 de telespectatori din mediul urban (11,4 rating).

Pe parcursul serii, Pro TV a schimbat deseori pozitiile cu TVR 1, dar, in ansamblu, intre orele 21.00 si 2.00 postul public a iesit mai bine. Pro TV se diferentiaza la calitatea telespectatorilor. A avut cel mai tanar public, cu cea mai buna reprezentare in categoria 35-44 de ani si cea mai slaba la persoane peste 55 de ani.

Integral in EvZ

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro