Sari direct la conținut

Audientele tv de la oras se muta in ograda posturilor de nisa

Adevarul

Desi televiziunile generaliste au din ce in ce mai putini adepti, tarifele de publicitate sunt in crestere. Televiziunile generaliste au pierdut in acest an aproximativ 10-20% din audiente. Cu toate acestea, ratingurile televiziunilor tematice incep sa infloreasca.

Desi scaderea audientei pe timp de vara este fireasca deoarece publicul este in vacanta, tendinta de depreciere a ratingurilor este constanta si in lunile „prospere” ale anului. Este vorba de perioadele din toamna si iarna, cand publiul petrece mai mult timp in fata televizorului.

TVR1, de exemplu, a inregistrat anul trecut audiente-record datorita difuzarii meciurilor de la Cupa Mondiala. Anul acesta, postul public nu a mai avut insa acelasi noroc. Daca in iulie 2006 (luna in care s-a desfasurat competitia de fotbal), TVR1 a inregistrat o medie de 202.000 de telespectatori pe minut, in 2007 publicul a fost in medie de doar 84.000 pe minut.

Nici Pro TV nu mai are aceleasi ratinguri-record. Desi continua sa ramana lider in audiente, pe luna ce trece pierde cateva mii de telespectatori. Daca in luna august a anului trecut, in medie, 260.000 de oameni pe minut se uitau la televiziunea lui Adrian Sarbu, in 2007 numarul lor s-a redus cu 15%, pana la 219.000. Si postului Antena 1 i-a „fugit” o parte din public.

integral in Adevarul

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro