Sari direct la conținut

​Autostrada A3 Campia Turzii – Targu Mures: A fost semnat contractul pe ultimul lot ramas fara constructor, intre Iernut si Chetani / 98 de milioane de euro pentru 18 km de autostrada

HotNews.ro
A3 - Lotul Iernut - Chetani, Foto: Esri
A3 - Lotul Iernut - Chetani, Foto: Esri

Compania de Autostrazi a semnat contractul pentru ultimul lot din Autostrada A3 Campia Turzii – Targu Mures ce inca nu avea un cosntructor, lotul 2 Iernut – Chetani din sectiunea Ogra – Campia Turzii. Contractul pentru cei circa 18 km a fost semnat cu asocierea Astaldi – Max Boegl – Astalrom – Consitrans pentru suma de 438 de milioane de lei, la aproape doi ani de la lansarea licitatiei.

CNADNR anunta ca s-a semnat contractul cu asocierea ASTALDI SPA – MAX BOEGL ROMANIA SRL – ASTALROM SA – CONSITRANS SRL pentru Lotul 2, Iernut – Chețani, km 3+600 – km 21+500 din cadrul Sectiunii 2A: Ogra – Câmpia Turzii din autostrada A3 Cmapia Turzii – Targu Mures.

Contractarea lotului vine la peste un an de la prima decizie de atribuire, contestata ulterior succesiv si reevaluata, si la aproape doi ani de la demararea licitatiei.

Valoarea contractului este de 437.630.890,05 lei, fără TVA. Termenul de execuție este de 4 luni – Proiectare, 12 luni – Execuție lucrări și 48 luni – Perioada de garanție.

Finanțarea obiectivului va fi asigurata din fonduri europene prin POIM – Fondul de Coeziune 75% și de la Guvernul României (25%).

Restul contractelor au fost semnata in urma cu un an, dar in urma tergiversarilor nici pana in ziua de azi nu au debutat lucrarile in teren.

Autostrada A3 Campia Turzii – Ogra – Tg. Mures – De la afacerea Bechtel, la fondurile europene ce se pierd

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro