Bilantul Effie 2013: 18 agentii au impartit 31 de premii. McCann Erickson – cele mai multe premii
McCann Erickson a castigat cele mai multe premii la editia din acest an a Premiilor Effie Romania, dedicate eficientei in publicitate. La gala Effie, ce a avut loc marti seara la Opera Nationala, au fost acordate 31 de premii unui numar de 18 agentii, dintre care McCann Erickson a castigat 5 premii, Leo Burnett&Target – patru premii, iar Graffiti BBDO – trei premii.
In total au fost acordate un Grand Effie, 13 premii Gold Effie, 7 premii Silver Effie si 10 Bronze Effie. Au fost premiate deopotriva agentii de publicitate si agentii de media, dar si o agentie de relatii publie – GMP PR.
McCann Erikson a castigat Grand Effie cu o campanie realizata pentru brandul Sprite (aur la categoria Non-aloholic beverages), o campanie pentru ROM (aur), una pentru Vodafone (aur) si una pentru Maggi (bronz).
- Agentiile castigatoare: 23 Communication Ideas, Arsenoaiei & Matasel, CAP, Cohn & Jansen JWT, DraftFCB, G2 Romania, GMP Advertising, GMP PR, Graffiti BBDO, Leo Burnett & Target, McCann Erickson Romania, Ogilvy & Mather, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom MediaVest Group, UM Romania.
Vezi lista completa a premiilor pe site-ul IAA Romania