Sari direct la conținut

Black Friday 2021 – Numărul tranzacțiilor cu cardul a crescut cu 10%, suma medie pe comandă a fost 370 lei, arată datele Netopia Payments

HotNews.ro
Black Friday 2021 – Numărul tranzacțiilor cu cardul a crescut cu 10%, suma medie pe comandă a fost 370 lei, arată datele Netopia Payments

Potrivit datelor procesatorului de plăți electronice NETOPIA Payments, în ziua de 12 noiembrie 2021, când majoritatea comercianților parteneri au desfășurat campania promoțională Black Friday, numărul tranzacțiilor cu cardul a crescut cu circa 10% comparativ cu ediția precedentă. În medie, românii au cheltuit online aprox. 370 lei cu ocazia Black Friday. Două treimi dintre tranzacțiile cu cardul de Black Friday 2021 au fost efectuate de pe mobil.

Suma medie cheltuită online cu cardul în ediția din acest an a evenimentului de cumpărături Black Friday a fost în valoare de aprox. 370 lei, în creștere cu circa 10% față de 2020. Cea mai mare tranzacție procesată de NETOPIA Payments în perioada de referință s-a ridicat la suma de peste 77.000 lei.

Din datele NETOPIA Payments, s-au procesat, în medie, 67 de tranzacții pe minut anul acesta de Black Friday, iar vârful de tranzacții procesate s-a înregistrat în intervalul orar 14:00-15:00.

În ceea ce privește categoriile de produse preferate de români cu ocazia Black Friday 2021, în topul achizițiilor online s-au aflat: mobilierul, produsele electro-IT, articolele de fashion, dar și produsele pentru casă si gradina.

Conform reprezentanților NETOPIA Payments, două treimi din totalul comenzilor procesate de Black Friday 2021 au fost realizate de pe dispozitive mobile, cei mai mulți dintre utilizatori preferând această variantă în detrimentul desktop-ului.

Deși ziua de 12 noiembrie a reprezentat un vârf de comenzi, în continuare volumele de tranzacții procesate de NETOPIA Payments în această săptămână sunt cu peste 30% mai mari decât într-o zi obișnuită . Asta se întâmplă fiindcă mare parte dintre comercianți nu se rezumă la o singură zi pentru campania de Black Friday, ci la o perioadă promoțională mai extinsă.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro