Sari direct la conținut

Bogdan Enoiu, seful McCann, agentia de media cu cea mai mare amenda data joi de Consiliul Concurentei: O decizie nedreapta pe care o vom ataca. Ne vom bate la nesfarsit

HotNews.ro
Bogdan Enoiu, Foto: HotNews.ro
Bogdan Enoiu, Foto: HotNews.ro

Bogdan Enoiu, seful McCann-Erickson – agentia care a primit cea mai mare amenda dintre cele anuntate joi de Consiliul Concurentei – a declarat pentru HotNews.ro ca este vorba despre „o decizie nedreapta pe care o vom ataca” si “ne vom bate forever”. “E ca in Afganistan, unde la negocierile de pace intre talibani si americani, seful talibanilor a spus: Americanilor, voi aveti ceasurile, noi avem timpul”, a spus Enoiu.

  • Consiliul Concurentei a anuntat, joi, ca in urma unei investigatii declansate acum doi ani a decis amenzi in cuantum total de circa 3,2 milioane de euro pentru 11 agentii de media, acuzate de intelegere anticoncurentiala. Agentia McCann Erickson – care reuneste atat operatiunile de media buying, cat si pe cele de creatie publicitara ale McCann – a primit cea mai mare amenda – aproape 720.000 de euro, avand in vedere ca sanctiunile au fost decise raportat la cifrele de afaceri pe 2013 ale agentiilor. Vezi detalii

Bogdan Enoiu a declarat pentru HotNews.ro ca “Ne vom bate forever, fiind o decizie nedreapta. Nu mai vorbim ca noi, McCann, am fost amendati inclusiv pe veniturile din creatie. E o decizie nedreapta pe care o vom ataca. Nu am fost vinovati cu nimic, oricum McCann nu putea participa la licitatia Romtelecom, pentru ca aveam in portofoliu Vodafone”.

  • Enoiu se refera la faptul ca, in momentul declansarii investigatiei, in urma unei plangeri venite din piata la Consiliul Concurentei, pe piata aparusera dispute legate de o licitatie Romtelecom pentru selectarea unei agentii care sa se ocupe de contul de media buying al acestei companii. Vezi detalii

Seful McCann apreciaza ca in cazul acestei investigatii, spre deosebire de celelalte desfasurate de Consiliul Concurentei, “aici miza a fost zero lei, zero bani. Dar pentru industria noastra, unde castigurile noastre sunt undeva la 2% din cifra de afaceri…”

„E o ironie faptul ca publicitatea este cel mai competitiv domeniu din tara aceasta, cu zeci de agentii care se bat, si-ar scoate ochii pentru cel mai mic client. Sa ajungi la Consiliul Concurentei, mai ales pe un caz unde aveam cele mai bune intentii, e o mare ironie pentru o industrie care s-a dezvoltat de 20 de ani, care e avangarda capitalismului”, a afirmat Bogdan Enoiu.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro