Sari direct la conținut

Borsec, votat pentru a șaptea oară Superbrand

Smile Media
Borsec, votat pentru a șaptea oară Superbrand, Foto: Borsec
Borsec, votat pentru a șaptea oară Superbrand, Foto: Borsec

Borsec, liderul pieței românești de ape minerale naturale, a fost desemnat Superbrand pentru a șaptea oară în cadrul ediției de Consumer Superbrands 2021-2022. Programul Superbrands este un proiect internațional derulat în peste 90 de țări, cu o istorie de 27 de ani, lansat în Marea Britanie, și la care au participat până acum peste 37.550 de branduri la nivel global.

Lista brandurilor eligibile pentru acest statut a fost obținută în baza metodologiei internaționale Superbrands care cuprinde două etape importante. În prima etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 30 de specialiști, a asigurat selecția calitativă a listei de branduri, evaluând aproximativ 1.850 de branduri din peste 65 de categorii. Criteriile luate în considerare în procesul de selecție au fost reputație, încredere, calitate și diferențiere pe piață. În urma acestei selecții, 1.039 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piață realizată de către Superbrands România cu sprijinul Ipsos, pe un eșantion reprezentativ de 1.500 de consumatori români, la nivel urban. Lista completă a brandurilor desemnate în ediția actuală a programului va fi publicată în cartea Superbrands România. Potrivit studiului, Borsec se bucură de un nivel de awareness excepțional, și este lider în categoria băuturi-ape.

„Borsec este cel mai titrat brand de apă minerală naturală din România. La zecile de titluri, medalii și distincții pe care Regina apelor minerale le-a obținut de-a lungul frumoasei și îndelungatei sale istorii se adaugă și această nouă recunoaștere a valorii brandului. Consumatorii din România au acordat brandului Borsec punctaje foarte ridicate la toate criteriile stabilite pentru validarea statutului de Superbrand și anume: încrederea în brand, aprecierea calității produsului și, mai ales, reputația”, a declarat Mihaela Drăghici, Director PR Romaqua Group.

Îmbuteliere industrială de peste 215 ani a Reginei apelor minerale

Ideea îmbutelierii la scară mare prinde contur în anul 1803 când vienezul Valentin Gunther, bând din apa Borsecului, se vindecă miraculos de o boală considerată incurabilă la acea vreme. Convins și sedus de calitățile apei, acesta își propune să convingă o rudă a sa, consilier municipal la Viena, să îmbutelieze apa în sticle și să o facă accesibilă lumii întregi. Consilierul se numea Anton Zimmethausen, care, în 1805, îşi muta reşedinţa la Borsec şi începea o amplă campanie de construcţii de drumuri şi a unei fabrici de sticlă. Astfel, în 1806, Zimmethausen începe îmbutelierea industrială a apei Borsec. Trei milioane de litri de apă minerală erau îmbuteliaţi şi transportaţi cu carele în Transilvania, Moldova, Muntenia, Ungaria şi Viena. Borsec a devenit industrie şi a dat posibilitatea unui număr tot mai mare de oameni să beneficieze de gustul şi de calităţile curative ale apei sale minerale.

Recunoașteri

Încă de la începuturile sale industriale, Borsec a fost încununată cu titlul de „Regină a apelor minerale” de către Împăratul Franz Josef, titlu pe care îl poartă cu mândrie și astăzi. Mai aproape în timp, în anul 2004, la cea mai importantă competiţie de profil care are loc în Statele Unite, Borsec a primit titlul de „Cea mai bună apă minerală din lume”. Borsec este cel mai de încredere brand în categoria apelor minerale naturale, câştigând titlul Trusted Brands de zece ori consecutiv, a fost votat de către consumatori ca fiind Cel mai puternic brand românesc în repetate rânduri, dar și Superbrand la toate edițiile Consumer Superbrands organizate în România. Borsec este și mândrul furnizor de calitate al Casei Regale a României.

„Sunt puţine branduri atât de vechi în lume, cu o asemenea longevitate, cu o istorie de sute de ani şi cu un asemenea prestigiu cum este Borsec”, spune Mihaela Drăghici, director PR Romaqua Group.

Borsec este lider pe piața apelor îmbuteliate din România, și se exportă în peste 20 de țări, apa fiind extrem de apreciată și peste hotare de foarte mult timp.

Articol recomandat de Superbrands

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro