Sari direct la conținut

Brandstalk descrie industria reclamelor sub forma unui Atlas Publicitar

HotNews.ro

Agentia Brandstalk a realizat, pentru prima data pe piata romaneasca, un manual al complicatelor relatii dintre diversele pozitii si functii intr-o agentie, sub forma unui Atlas Publicitar in care „Regnul Publicitar este inscris in clase, specii si subspecii”. Scopul declarat al Brandstalk pentru aceasta initiativa este sa ridice intr-o maniera cat mai inedita, pentru cei interesati, misterul care ar invalui aceasta industrie.

Cititorii pot afla, din manual, ca un account executive poarta denumirea stiintifica de „Clientus Mesagerus”, cu subspeciile „Clientus Mesagerus Timidus” si „Clientul Mesagerus Tupeus”, in timp ce art director-ul, sau Mouseus Genius, are meritul „de a gasi, impreuna cu copywriter-ul, cele mai eficiente ragete pentru ca animalele padurii sa vina la izvoarele Fluviului DeConsumis”.

Un comunicat Brandstalk pe aceasta tema il citeaza pe Marian Enache, Creative Director al agentiei, potrivit caruia, „citit printre randuri, atlasul poate fi considerat o foarte buna interiorizare a viitoarei profesii de catre un student. Ne-am gandit si la ei cand l-am creat. Dar, mai ales, ne-am gandit la noi. Si ne-am descris asa cum suntem, asa cum ne vedem, asa cum ne vad colegii… iar descrierea ne reprezinta. Este advertainment – acea latura de entertainment a advertisingului”, a completat Marian Enache, Creative Director Brandstalk.

Volumul poate fi comandat, la pretul de 40 RON, pe pagina de internet a Brandstalk.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro