Sari direct la conținut

Brandul turistic Romania, promovat print-o campanie de aproape 4 milioane de euro. Castigator, McCann

HotNews.ro

O noua campanie despre Romania ruleaza zilele acestea pe TV si va continua pe o perioada de 15 luni. Campania „Aici simt ca renasc”, lansata pe 20 iunie, are un buget de media de aproape patru milioane de euro, din fonduri europene, si este gestionat de agentia McCann Erickson, scrie Pagina de Media.

Noua campanie urmareste implementarea planurilor operationale de marketing pentru brandul turistic national. Obiectivele campaniei sunt de a comunica intr-un mod puternic, creativ si memorabil elementele de diferentiere ale brandului turistic Romania, au spus reprezentantii ANT pentru paginademedia.ro.

De partea de creatie s-au ocupat agentiile TBWA Bucuresti, TBWA Paris si TBWA/Hunt Lascaris Johannesburg.

„Conceptul creativ se numeste ‘Renasterea’ si exprima beneficiul emotional al turistilor din segmentul tinta al calatorului cu discernamant / explorator.Campania este axata pe mesajul ‘Aici simt ca renasc’, ce va aparea pe toate materialele publicitare derulate in cadrul proiectului”, au explicat reprezentantii institutiei.

Campania se va desfasura pe sapte statii de televiziune si sapte publicatii presa scrisa: ProTV, Antena1, Antena3, KanalD, RomaniaTV, TVR1 si B1TV, Jurnalul National, Gazeta Sporturilor, Ziarul Financiar, TVMania, NationalGeografic, Ce se intampla doctore, FHM.

Campania se intinde pe 15 luni, intre iunie 2014 si august 2015.

Valoarea campaniei de promovare media intern este de 3.810.000 euro, fara TVA, iar bugetul este gestionat de McCann Erickson. Campania TV are un buget de 3.510.000 de euro si cea in presa scrisa de 300.000 de euro.

Proiectul este finantat din fonduri europene in cadrul Programului Operational Regional (POR) 2007-2013, Axa Prioritara nr. 5 „Dezvoltarea durabila si promovarea turismului”.

Spotul TV, obtinut cu sustinerea companiei de monitorizare AlfaCont:

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro