Sari direct la conținut

BRAT are in vedere un studiu "pe trunchi comun" privind audienta in print si cea online. Activitatea de teren pentru studiul de audienta in presa scrisa – pauza de doua luni in vara

HotNews.ro

Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) are in vedere sa realizeze „pe un trunchi comun” studiile de audienta pentru presa scrisa (SNA) si pentru Internet (SATI) si nu exclude o alaturare si cu studii ce vizeaza audienta altor medii, dupa cum au declarat pentru HotNews.ro reprezentantii institutiei. Adunarea generala a Departamentului pentru studii de audienta din cadrul BRAT a decis, luni, sa continue actualul studiu pana in primavara anului viitor, in conditiile in care contractul in derulare pentru SNA urma sa se incheie la mijlocul lui 2014. Si in cursul acestei veri va avea loc o pauza a activitatii de teren pentru SNA.

Potrivit reprezentantilor citati, AGA departamentului de studii de audienta a decis ca actualul studiu de audienta in presa scrisa sa continue pentru o perioada de sase luni, incepand din 1 octombrie a.c.. In prealabil, activitatea de teren pentru SNA urmeaza sa ia o pauza timp de doua luni, in a doua parte a verii 2013. Care este motivul acestei pauze? „Solutia permite biroului sa furnizeze rezultate continuu in urmatoarea perioada, mentinand calitatea studiului in aceiasi parametri si in acelasi timp duce la o descrestere a presiunii bugetare pe anul curent„, a spus Arina Ureche, director BRAT.

Contractele in derulare pentru SNA si SATI se incheie in iulie 2014. Ca urmare, reprezentantii departamentului de studii de audienta pentru presa scrisa au decis „sa exploram ideea sa realizam un studiu pe un trunchi comun – si audienta presei scrise, si cea a site-urilor web. Nu toata metodologia va fi comuna. Imbinand metodologiile studiului si pastrand specificul fiecarei masuratori, exploram ideea unui studiu cu resurse comune”, au spus reprezentantii BRAT pentru HotNews.ro. Ei au precizat ca membrii – presa scrisa au decis ca o licitatie pentru aceasta cercetare comuna sa fie lansata in cel mai scurt timp, imediat ce reprezentantii mediului online vor fi de acord cu solutia propusa, caz in care trebuie sa aiba loc si o serie de consultari cu beneficiarii studiilor, pentru a redacta brief-ul metodologic al noii cercetari.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro