Sari direct la conținut

Business report: Adelin Petrişor, despre Patrick André de Hillerin: „Băiatul ăla nemulţumit de randamentul meu a lucrat şi el pe şest, normal, la TVR“; VW începe teste cu mașini autonome în Hamburg, Germania.

HotNews.ro
Business, Foto: Colaj foto
Business, Foto: Colaj foto

Adelin Petrişor, despre Patrick André de Hillerin: „Băiatul ăla nemulţumit de randamentul meu a lucrat şi el pe şest, normal, la TVR“. Jurnalistul Adelin Petrişor (43 de ani) a scris, într-un text pe blogul său, că jurnalistul Patrick André de Hillerin ar fi lucrat „pe şest“ pentru TVR în perioada 2017-2018. ntr-un text pe site-ul său, Adelin Petrişor a afirmat că Patrick André de Hillerin a avut, în perioada 2017-2018, un contract cu TVR, deşi, spune jurnalistul de război, „n-a fost văzut călcând prin curtea televiziunii publice”, potrivit Adevărul.

Concurența va retrimite Guvernului, „cu îmbunătățiri”, propunerea ca statul să garanteze refinanțarea ipotecarelor „intrate la apă”. Propunerea ca statul să acorde garanții pentru clienții care vor să-și refinanțeze creditele ipotecare, dar nu se pot muta la altă bancă pentru că valoarea ipotecii s-a depreciat în timp în raport cu cea a creditului, va fi retrimisă Guvernului de Consiliul Concurenței. „Vom veni și cu îmbunătățiri față de varianta de anul trecut, lucrăm la ele. Una ar putea fi stabilirea unei limite, 100.000 de euro, de exemplu”, a decalarat, pentru Profit.ro, Bogdan Chirițoiu, președintele instituției.

Aurul României – despre ce valoare (valori) vorbim. Dacă rezerva de aur a ţării aflată în Marea Britanie a reprezentat anul trecut 1,12% din PIB-ul naţional, deficitul bugetar pe anul 2018 conform datelor publicate oficial s-a ridicat la 2,91% din PIB-ul provizoriu anunţat, adică a fost de două ori şi jumătate mai mare decât valoarea metalului preţios din străinătate. Metal care, dată fiind densitatea de 19,3 kg/dm3 a aurului, prin toate cele 61 de tone reprezintă numai ceva mai mult de trei metri cubi de aur, respectiv un cub cu latura mai mică de un metru şi jumătate, scrie cursdeguvernare.ro.

Commando-ul de azi se cheamă Red Team şi te atacă şi pe geam şi prin calculator – INTERVIU cu un expert român în securitate. Cea mai avansată trupă de securitate pentru informaţiile unei companii, ale unei instituţii sau ale unui stat se numeşte azi, generic, Red Team. Principalul ei rol este să penetreze fizic şi cibernetic entitatea şi apoi să îi arate un raport cu toate slăbiciunile găsite. Pe parte de IT, poate descoperi vulnerabilităţi de la modul de funcţionare a serverelor şi aplicaţiilor unei instituţii, până la oricare persoana din cadrul organizatiei, care se expune public – Facebook, Twitter, absolut orice, scrie Economica.net.

Trei giganți ai lumii auto se aliază pentru a stabili standardele de siguranță ale mașinilor autonome. Cei trei coloși care au aderat la Automated Vehicle Safety Consortium (Consorțiul Siguranței Vehiculelor Automatizate) sunt General Motors, Ford și Toyota. Colaborarea acestor companii ar urma să definească principii concrete și standarde de siguranță pentru mașinile autonome, sprijinind autoritățile în demersul schițării unui astfel de cadru legislativ. Potrivit agenției Reuters, consorțiul va derula numeroase teste de siguranță auto și comparații detaliate între vehicule autonome și mașini conduse de oameni, potrivit auto-bild.ro.

VW începe teste cu mașini autonome în Hamburg, Germania. Este pentru prima dată când compania face astfel de teste, cu mașini cu autonomie nivel 4, în Germania. Volkswagen a alocat o flotă de cinci mașini e-Golf, echipate cu tehnologie de conducere autonomă, respectiv scanere laser, camere video, senzori ultrasonici și radare, care vor rula pe o porțiune de șosea, lungă de 3 kilometri, din Hamburg. Rezultatele testelor vor fi evaluate continuu și vor fi integrate în alte proiecte de conducere autonomă ale grupului, potrivit Profit.ro.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro