Sari direct la conținut

Business Report: Noii primari ai Bucurestiului: Pe ce vor sa cheltuie doua miliarde de euro in fiecare an si ce bugete mostenesc; Alegeri locale in cele 2 "tari" din Romania: Ruralul si Urbanul. Cifrele campioanei europene la decalajele dintre sat si oras; CFR Marfa aluneca spre faliment. Cu trei ani in urma, trebuia sa fie privatizata

HotNews.ro
Business report, Foto: Colaj foto
Business report, Foto: Colaj foto

Noii primari ai Bucurestiului: Pe ce vor sa cheltuie doua miliarde de euro in fiecare an si ce bugete mostenesc.Peste doua miliarde de euro. Atatia bani au pe mana primarul general si primarii de sector din Bucuresti. Iata ce buget are fiecare dintre cei sapte noi primari ai Bucurestiului si pe ce a promis ca va cheltui banii. Obiectiv: cresterea calitatii vietii, crearea identitatii urbane si a reprezentativitatii Noua gestiune administrativa prin promovarea noii legi a Capitalei, avand ca element de baza Cartierul; Transformarea spatiilor neocupate in spatii publice pline de vitalitate; Crearea de noi cartiere cu caracter mixt si cu o oferta de locuire diversificata; Noi piste ciclabile si un transport public integrat ca alternativa la automobile; Interconectarea multi-modala, la nivel regional, cu marile porti de acces international in oras, relateeazaEconomica.

Alegeri locale in cele 2 „tari” din Romania: Ruralul si Urbanul. Cifrele campioanei europene la decalajele dintre sat si oras.Romania ocupa anul trecut primul loc intre statele membre ale Uniunii Europene in ceea ce priveste decalajul dintre orase si sate, potrivit datelor comunicate de Eurostat. Astfel, riscul de saracie sau de excludere sociala era de 28,3% in mediul urban (cities) fata de 50,7% in mediul rural, cu mai putin de patru puncte procentuale mai ridicat la orase dar aproape dublu decat media la satele din UE. De notat ca Bulgaria are cele mai slabe performante relative de nivel de trai la sat in cadrul dar UE dar sta inca si ceva mai prost decat noi la oras, ceea ce ne-a trimis pe primul loc in materie de decalaj, scrieCurs de Guvernare.

CFR Marfa aluneca spre faliment. Cu trei ani in urma, trebuia sa fie privatizata.Dupa trei ani de la esecul Guvernului privind privatizarea CFR Marfa, operatorul feroviar de marfa contabilizeaza pierderi de zeci de milioane de euro. Compania CFR Marfa a incheiat anul trecut cu pierderi de peste 35 milioane de euro, fata de 6 milioane de euro deficit inregistrat la sfarsitul anului 2014. Mai exact, situatiile financiare depuse la Ministerul Finantelor arata ca CFR Marfa, la 31 decembrie, a avut pierderi de 159,1 milioane lei, echivalentul a 35,3 milioane euro, datorii in valoare de 784,02 milioane lei si creante de 231,95 milioane lei. CFR Marfa, conform bilantului fiscal, are 21,8 milioane de lei in coturi la banci, a inregistrat o cifra de afaceri de 775,9 milioane lei si un numar mediu de salariati de 6324, anuntaCapital.

BCR isi anunta clientii care dau in plata ca vor fi raportati la Biroul de Credit.Printr-o circulara trimisa clientilor care au notificat de intentia ca vor sa dea in plata, BCR anunta ca la finalul procedurilor, banca ii va raporta Biroului de Credit si implicit si Centralei Riscului de Credit din BNR. Avocatii sutin ca este o procedura ilegala, banca spune ca raportarea la Biroul de Credit este legala. La mijloc se pare ca este vorba de o formulare ambigua a avocatilor bancii, care ar permite la final o pozitionare cat mai corecta a bancii, inidefernt de eventualele surprize legislative sau procese in instante, ziceEconomica.

Prima impresie despre noua transmisie pilotata Easy-R, disponibla pe modelele de top Prestige din gama Dacia.Dacia evolueaza frumos. Si cat se poate de natural, in ton cu cerintele pietei si cu evolutia tehnologiei, care face produsele sa fie mai accesibile. Cine ar fi crezut acum 12 ani, la debutul Daciei Logan, ca vom ajunge vreodata sa conducem masini accesibile si fiabile, dotate cu aer conditionat automat, pilot automat si limitator de viteza, motoare moderne si silentioase, sistem de navigatie cu ecran generos si nu in ultimul rand, cu transmisie automata? Ei bine, acesta este nivelul la care au ajuns astazi modelele produse la Mioveni. Chiar avem motive sa fim mandri, scrieAuto-Bild.ro.

Premiera in retailul romanesc: Mega Mall inaugureaza o rampa exterioara de acces rapid in parcare, unica in Europa.Mega Mall Bucuresti, centrul comercial cu cea mai mare suprafata construita din Romania, a inaugurat calea rapida de acces, in urma unei investitii totale de 650.000 de euro. Caracteristicile tehnice, lungimea de 160 de metri si inaltimea comparabila cu a unui bloc de 10 etaje, fac acest proiect unic in Europa si reprezinta o inovatie functionala pentru industria locala de retail, anuntaRomania Libera.

Bulgaria a demarat procedura pentru concesionarea aeroportului din Sofia pe 35 de ani.Guvernul bulgar a lansat vineri o licitatie pentru concesionarea Aeroportului din Sofia pe 35 de ani, cerand firmelor interesate sa faca o plata initiala de 550 milioane leva (281 milioane de euro), informeaza Novinite. Potrivit conditiilor publicate vineri pe pagina de Internet a Ministerul Transporturilor, firmele care doresc sa participe la licitatie trebuie sa aiba o experienta de operator al unui aeroport international cu un trafic de cel putin sase milioane de pasageri pe an, sa dispuna de echipamentul tehnic necesar si personalul calificat, sa aiba experienta in constructia de infrastructuri aeroportuare si sa ofere garantii de finantare, relateazaCapital.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro