Sari direct la conținut

Campania electorala la TVR: Postul public va difuza emisiuni de promovare – luni, miercuri si joi- si dezbateri – marti si vineri

HotNews.ro

Societatea Romana de Televiziune (SRTv) a anuntat miercuri ca televiziunea publica va difuza in campania pentru alegerile parlamentare emisiuni de promovare electorala, in zilele de luni, miercuri si joi, si emisiuni de dezbatere electorala, in zilele de marti si vineri, se arata intr-un comunicat de presa postat pe site-ul TVR.

Oferta timpilor de antena pentru campania electorala a fost prezentata miercuri reprezentantilor partidelor politice: „Astazi, 7 noiembrie, la sediul SRTv a avut loc o intalnire intre reprezentantii Televiziunii Romane si cei ai partidelor politice si ai aliantelor care participa la campania electorala, pentru stabilirea programului emisiunilor electorale, a conditiilor tehnice si alocarea timpilor de emisie, pentru fiecare partid si emisiune in parte”, se arata in comunicat.

Potrivit comunicatului TVR, la intalnire au participat reprezentantii ARD, USL si UDMR. Reprezentantii PP-DD au anuntat in prealabil ca nu vor putea participa la discutii, urmand sa accepte rezultatul negocierilor, se arata in acelasi comunicat.

„In cadrul discutiilor, reprezentantii ARD nu au fost de acord cu oferta SRTv privind zilele de difuzare a emisiunilor de dezbatere electorala. Propunerile lor au fost respinse de reprezentantii celorlalte partide politice prezenti la negocieri, UDMR si USL”, arata TVR adaugand ca „in aceste conditii, pe parcursul campaniei electorale pentru alegerile parlamentare, ramane in vigoare propunerea SRTv privind programul emisiunilor electorale”.

Campania electorala la posturile de radio si de televiziune, publice si private, inclusiv de televiziune prin cablu, incepe pe 9 noiembrie, ora 0:00, si se incheie in ziua de 8 decembrie, ora 7:00, potrivit unei Decizii a Consiliului National al Audiovizualului (CNA), adoptata pe 1 noiembrie si publicata in Monitorul Oficial pe 2 noiembrie.

Candidatii la alegerile parlamentare vor avea acces contra cost la emisiunile de promovare electorala si se vor putea exprima, tot contra cost, in spoturi electorale pe posturile private de radio si televiziune, dar accesul lor la emisiuni de dezbatere electorala va fi gratuit. Tot gratuit va fi si accesul la posturile publice, arata o Decizie adoptata joi de CNA privind regulile de desfasurare a campaniei electorale in audiovizual, informeaza Mediafax.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro