Sari direct la conținut

Care sunt cele mai valoroase brand-uri în 2018, anul în care două mărci chineze se găsesc în top 10

HotNews.ro
Top 15 cele mai valoroase brand-uri, Foto: BrandZ
Top 15 cele mai valoroase brand-uri, Foto: BrandZ

Google și Apple sunt cele mai valoroase brand-uri în 2018, cu peste 300 miliarde dolari, în timp ce Amazon, Microsoft și Tencent completează top 5, arată cea mai nouă ediție a clasamentului realizat de BrandZ. Facebook este pe locul șase, Alibaba este pe nouă, Coca Cola este pe 14, Nike este pe 29, iar Toyota este cel mai valoros brand auto, fiind plasata pe locul 36.

Raportul a ajuns la a 12-a ediție și cele 100 de brand-uri incluse au o valoare totală de 4.400 miliarde dolari, cu 21% mai mult decât acum un an.

Cel mai mult a urcat brand-ul chinez de băuturi spirtoase Moutai, 30 de locuri, în clasament fiind evaluat la 32 miliarde dolari, ceea ce îl plasează peste Toyota și Vodafone. Mult a urcat și Gucci, 26 de locuri.

Dintre brand-uri foarte cunoscute cel mai mult a scăzut Pampers, 22 de locuri, iar în top a intrat pe locul 100 brand-ul adidas.

Iată cum s-au clasat alte brand-uri cunoscute: Samsung (33), Intel (38), BMW (47), Netflix (61), Ikea (76), Uber (81), KFC (87), eBay (88), Instagram (91).

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro