Sari direct la conținut

Carlos Ghosn vorbește despre trădare în primul său interviu de la arestare și spune că este victima unui complot al directorilor de la Nissan care vor ”să scape de el”

HotNews.ro
Carlos Ghosn, Foto: Nissan
Carlos Ghosn, Foto: Nissan

​Carlos Ghosn a spus, în primul interviu de după arestarea din 19 noiembrie, că a fost victima unui complot al directorilor de la Nissan care se opuneau planului său de a integra mai puternic mărcile Renault, Nissan și Mitsubishi. Într-un interviu de 20 de minute cu publicația Nikkei, Ghosn a respins acuzațiile cum că ar fi condus alianța precum un dictator, spunând că o conducere fermă nu trebuie considerată dictatură și că opozanții săi vor să scape de el.

Ghosn a spus că există planuri de întărire a legăturilor între cele trei companii membre ale alianței și că le-a discutat în septembrie cu CEO-ul Nissan, Hiroto Saikawa, care s-a dovedit a fi unul dintre opozanții lui Ghosn.

El a spus că, fără îndoială, acuzațiile ce i se aduc ”sunt rezultatul unui complot și a unei trădări”

El a respins acuzațiile cum că ar fi condus precum un dictator companiile, în cei 17 ani ”Oamenii au considerat un leadership ferm ca fiind dictatură și au deformat realitatea pentru a se debarasa de mine”, a spus Ghosn, în interviul pe care l-a acordat la centrul de detenție din Tokyo.

Ghosn a respins acuzațiile de fraudă financiară ce i se aduc și despre una dintre plăți spune că a fost semnată de patru directori de la Nissan și aprobată de un director pe regiune.

Ghosn a fost acuzat și că Nissan a investit în mod ilegal 15 milioane dolari în vilele sale luxoase din mai multe locuri ale lumii. El a spus că avea nevoie de aceste case în Brazilia și Liban pentru a primi în siguranță diverși oameni și a spus că despre aceste investiții ale Nissan știa toată lumea în companie și nu a spus nimeni că ar fi vreo problemă.

Ghosn este în detenție de 70 de zile și i s-a respins în mai multe rânduri cererea de eliberare pe cauțiune. ”Nu am să fug, ci am să mă apăr. Toate dovezile sunt la Nissan, dar compania a interzis tuturor angajaților să vorbească cu mine”.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro